Szukaj

Translate

czwartek, 3 sierpnia 2017

Top 5 my favourite songs| July 2017

Heii! ♥ Dzisiaj będzie o muzyce, bo no błagam, kto nie lubi muzyki? Chciałabym wprowadzić na bloga serię TOP 5. Na pierwszy ogień poszły piosenki. Wymienię 5 utworów, które pokochałam w lipcu i słucham ich prawie non stop. Łatwo nie było :p Jeśli jesteście ciekawi,  co umilało mi prawie każdą minutę mojego lipcowego dnia, zapraszam do czytania, być może pojawi się coś, czego nie znaliście, a pokochacie tak samo jak ja. ♥



5. Strip That Down - Liam Payne





,,You know, I used to be in 1D (now I'm out, free)

People want me for one thing (that's not me)


I'm not changing, the way, that I (used to be)


I just wanna have fun (and get rowdy)


One Coke and Bacardi (sippin' lightly)


When I walk inside the party (girls on me)


F1 type Ferrari (6 gear speed)


Girl, I love it when your body (grinds on me)''




4. T-killa - Tede & Sir Mich


,,Przed lokalem trzy garby, każdy te same barwy

Sam nie wierzę w przypadki, wtedy też miało nie być najby

Dzień był upalny, klimat prawie jak Mexico
Na mnie T-shirt Rico, melanż przyszedł znikąd
Kumpel woła z knajpy na mnie, dawaj Tedas, wbij tu
Nie, nie teraz ryjku... dobra, idę ryjku
Wtedy czułem, że tak to pójdzie, już się z tego nie wymigam
Po minucie chyba jest tequilla, arriba arriba!''


3. C'est la vie - Quebonafide


,,W takiej bluzie, wolisz Lanvin czy Balmain

Wyjebane mam na loga, mała żaden ą ę
Moment, to jest Saint Laurent albo Cardin
Wszystkie moje łaszki są szyte we Francji
Żaden Diverse, serio idę szamać coś na Champs Elysées
Więc jakbyś chciała się no właśnie, bliżej to yyy... 
żaden Reserved
Co? co? co? co? Kochanie oddam ci wszystko, serio nawet Coco Chanel''


2. Fetish - Selena Gomez



,,I'm not surprised

I sympathize, ah
I can't deny
Your appetite, ah
You got a fetish for my love
I push you out and you come right back
Don't see a point in blaming you
If I were you, I'd do me too''


1. 2u- David Guetta ft. Justin Bieber


,,When it comes to you

There's no crime
Let's take both of our souls
And intertwine
When it comes to you
Don't be blind
Watch me speak from my heart
When it comes to you, comes to you''


5 komentarzy:

  1. O cieszę się, że jest tu też Selena Gomez :)
    Dobre kawałki!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo czy ja widzę Liam'a ? <3 też uwielbiam x Pozdrawiam x

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tych piosenek Ale przesluchalam i ostatnia strasznie wpadła mi w ucho :)
    fireegirll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne utwory muzyczne :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham muzykę! Skuszę się z czegoś z twoich propozycji.
    Ania Grabowska- blog

    OdpowiedzUsuń