Szukaj

Translate

środa, 9 sierpnia 2017

Co się stało z moim blogiem?

Pamięta ktoś z Was te czasy, kiedy zaczynałam blogować? Prawie każdy wpis niósł ze sobą coś mądrzejszego. Zawsze starałam się Wam coś przekazać. Powodem założenia bloga, była chęć przekazania czegoś ludziom. Zawsze miałam potrzebę mówienia, z tym że nigdy nie byłam wysłuchana. Odpaliłam komputer i zaczęłam pisać. Zaczęłam dzielić się tysiącami myśli, które tłumiły się w mojej głowie. Ale co się stało?


Właśnie, co się stało? Mój blog stracił swoją treść, swój charakter.
Czasami tak się zastanawiam, czy przestać dodawać modowe inspiracje, recenzje kosmetyków, ulubieńców i zostać przy tych bardziej życiowych tematach. Mam mieszane uczucia w stosunku do tego, co chcę Wam przekazywać.
Z jednej strony czuję, że moda, kosmetyki czy ostatni wpis o muzyce, zaśmiecają bloga, ale z drugiej skoro i tak spędzam godziny na przeglądaniu stylizacji, dlaczego nie podzielić się nimi z Wami? Skoro i tak używam kosmetyków, dlaczego nie podzielić się opinią o nich?
Chodzi mi głownie o to, że wszyscy mówią o określeniu tematyki swojej strony, żeby nie było jakiegoś chaosu, ale uwielbiam modę, kocham kosmetyki, ale też mnóstwo szczęścia daje mi poruszanie trudniejszych tematów.
Napiszcie co o tym wszystkim myślicie? Powinnam dalej publikować wpisy o wszystkim co uwielbiam czy prowadzić bloga w jednym kierunku?
Love xx Ulka

15 komentarzy:

  1. Po prostu przekształcisz go na lifstyle to tez jest teraz wszechobecne :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/khaki-velvet-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dodaję trochę wszystkiego, trudno jest mi pozostać tylko na jednej tematyce.
    Różnorodność postów na blogu jest dobra, więc myślę, że możesz przy niej pozostać :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog jest uosobieniem autora, więc każdy srzery, staranny post bedzie odpowiedni do umieszczenia to na stronie. Dzięki różnorodnej tematyce, każdy znajdzie coś dla siebie :)

    beyourselfthreel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także uwielbiam blogowanie,
    robię to od 8 roku życia, a moj pierwwszy blog o zwierzątkach :D

    Obserwuję

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z Oslo ♥
    Będzie mi miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog jest całkowicie twój, i to ty musisz tutaj wstawiać to co chcesz i z czym się utożsamiasz;) Jak będziesz pisała z pasją, to nieważne co by to było., będzie się to dobrze wszystkim czytało;) pozdrawiam;*

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten problem i przez to nie wiem co mam dodać. Mam wiele pomysłów, alem nie wiem co będzie bardziej odpowiednie i co na dłużej mi starczy. Po pewnym czasie kończą się takie życiowe tematy a moda, kosmetyki raczej nie. Rozumiem Cie bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prowadź bloga tak, jak mówi ci serce :) Dodawaj to co lubisz.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię blogi wielotematyczne, te tylko na jeden temat stają się z czasem nudne więc pisz o tym co ci w duszy gra;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem, co czujesz, bo sama miałam identyczny problem. Wiem, że to będzie błahe, ale naprawdę działa - skup się na tym, co lubisz. Masz cos ciekawego do napisania? Pisz. Zostaną z Tobą czytelnicy, którzy naprawdę uwielbiają przeglądać to, co tworzysz :) Powodzenia i pozdrawiam Cię ciepło! Pamiętaj, żeby nigdy się łatwo nie poddawać!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że miałam dokładnie ten sam problem, wydaje mi się, że mogłabyś być przy tematyce lifestyle, jako o życiu. Wtedy mogłabyś pisać o trudnych tematach i o modzie/kosmetykach. Wydaje mi się, że taki blog z paroma tematami jest ciekawszy niż z jednym tematem.
    Powodzenia ♥

    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sądzę, że taka różnorodność postów jest fajna, bo dzięki temu każdy może znaleźć coś dla siebie :)

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie powinnaś publikować wpisy o wszystkim co uwielbiasz. Nie musisz się ograniczać :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog jest tylko i wyłącznie twój i to ty decydujesz co będziesz wstawiać na nim

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. hmmm ja jednak uwazam,ze lepiej skupic sie na tym co ty po prostu czujesz, na czym sie znasz i wlasnie tworzyc w tym kierunku ;)

    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/08/street-style-ala-in-london.html

    OdpowiedzUsuń