Szukaj

Translate

środa, 26 lipca 2017

Makijaż u mężczyzn

Heii! Dzisiaj chciałabym się wypowiedzieć w temacie, który przyszedł mi do głowy podczas porannego ogarniania pokoju. Jak widzicie po tytule, wyrażę swoją opinię na temat makijażu u mężczyzn. Standardowo, jeśli ciekawi Was co mam do powiedzenia, czytajcie dalej ♥



Zacznę od opowiedzenia pewnej sytuacji, której świadkiem byłam. Siedzieliśmy sobie ze znajomymi i rozmawialiśmy. Męska część towarzystwa zaczęła obgadywać pewną dziewczynę, która nakłada dość dużo podkładu, bo no ma problemy z cerą. Oczywiście solidarność nie pozwoliła mi  i moim koleżankom zostawić tego bez komentarza. Wyjaśniłyśmy mniej więcej,że lepiej wyglądać dobrze niż źle :D :D Na co jeden kolega, że kiedy wyskoczy mu coś na twarzy, bierze korektor od siostry i po prostu ukrywa, co ma ukryć. I to właśnie wzbudziło uśmiech u większości, szczególnie chłopaków. To teraz co ja o tym myślę...
Uważam, że to jest jak najbardziej normalne. Moim zdaniem faceci nie powinni wstydzić się, nałożenia korektora, czy podkładu, bo tak samo jak dziewczyny, chcą, żeby ich cera wyglądała po prostu dobrze.
No dobra, ale podkład czy korektor to kosmetyki, które aż tak bardzo nie rzucają się w oczy. Co z resztą?
Po pierwsze wyjdźmy od tego, że każdy ma prawo do wyrażania siebie i każdy kreuje się na taką osobę, jaką chce być i nikogo broń Boże nie powinniśmy krytykować za jego styl bycia.
Osobiście nie jestem wielką zwolenniczką pełnego makijażu u chłopaków. Moim zdaniem jeśli facet używa kosmetyków, powinny być to tylko podkład, korektor, puder, bronzer, rozświetlacz i ewentualnie coś do brwi. To jest według mnie takim maximum. Makijaż oczu czy ust uważam że wygląda zbyt kobieco.
Chociaż z drugiej strony, jeśli kobiety mogą mieć krótkie włosy, być całe w tatuażach, czemu faceci nie mogą nosić makijażu? Co Wy o tym wszystkim myślicie? Wyraźcie swoją opinię w komentarzach.
Pamiętajmy tylko, że każdy jest inny, każdy ma inny pomysł na siebie, inne poglądy. Przestańmy myśleć stereotypowo. Akceptujmy innych, takimi jakimi są. Jasne, że coś może nam się podobać, a coś nie, ale tolerancja moi drodzy, akceptacja....
Zapraszam to kulturalnej dyskusji w komentarzach.
Oczywiście nie zapomnij zaobserwować tego bloga. Będzie mi miło, kiedy wpadniesz również na Instagrama ♥
Love xx
Ulka

13 komentarzy:

  1. Moim zdaniem, jak mają ochotę to niech się malują, każdy ma swoje jakieś upodobania i każdy inaczej myśli.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się jeszcze z takim chłopakiem, który się maluje, ale nic do tego nie mam. Według mnie makijaż, którzy oni wykonują to sztuka :) Nie wiem dlaczego w naszych głowach zakodowane jest to, że makijaż jest dla kobiet, a na przykład krótkie włosy dla mężczyzn.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla wielu jest to dość kontrowersyjny temat, który często wywołuje burzę. Aczkolwiek mój znajomy normalnie się maluje, nawet nie zapomina o pielęgnacji paznokci co dla niektórych może być dość dziwne. Ale jak to się mówi "wszystko jest dla ludzi". Nie ma co się oburzać tym, że mężczyzna jest umalowany. Tak samo jak nie ma co się burzyć kiedy kobieta nie goli nóg. To wszystko jest naszym wymysłem i wydaje się być karygodne i odrażające, jednakże jakby przypomnieć sobie dawne czasy to to, że kobieta się nie goliła było normalne. Uważam, że nie ma co tutaj oceniać czy skreślać, ważne jest to jaki człowiek jest w środku (nie mówię tu o organach wewnętrznych :D).

    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego wieczoru! Niezdara ♥

    P.S. Oczywiście zaobserwowałam bloga i na pewno jeszcze tu zajrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tego zdania ze faceci mogą korzystać z kolektorów tak jak twój kolega gdy tak jak dziewczyna chce zakryć jakąś niedoskonałość ;) jednak mocny makijaż i taki pełny nie.dla zakrycia wypryskow tylko dla samego siebie jest troszkę dziwne. Obserwuję !
    fireegirll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się twój blog!
    Obserwuję i będę wpadać częściej! :)
    Zapraszam do mnie: https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam szczerze, że nie zagłębiam się zbytnio w takie tematy, ponieważ staram się akceptować ludzi takimi jacy są. Makijaż u chłopaków nie jest zbyt dobrze postrzegany przez ludzi, ale to ten człowiek kreuje swój wizerunek, a nie my. Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo tolerancyjna i makijaż u chłopaków w ogóle mi nie przeszkadza, a w dodatku czasem widzę, że malują się lepiej niż niejedna dziewczyna. Śledzę sporo mężczyzn, którzy mają instagram czy kanał na youtube właśnie o makijażu i jestem ich wielką fanką. Wszystko jest dla ludzi :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Większość znanych wizażystów to właśnie mężczyźni, więc coś w tym jest 😊 Nie przeszkadza mi makijaż u mężczyzn, ale gdyby mój chłopak zaczął dłużej przesiadywać przed lusterkiem ode mnie to zaczęłabym się zastanawiać i pewnie by mnie to oburzyło XD A co ciekawe mój chłopak narysował mi kiedyś perfekcyjną kreskę eyelinerem 😊 Ale to tylko dlatego, że jemu nie trzęsą się tak bardzo dłonie jak mi 😊 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  9. Gwiazdy czy prezenterzy telewizyjni też zawsze są nieco przypudrowani, aby dobrze się prezentowali, ale z tego nikt nie robi dramy, jak można zauważyć w komentarzach np. na YT! Jak dla mnie każdy powinien czuć się dobrze w swoim ciele, niech robią co chcą jeśli sprawia im to przyjemność :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    Na moim blogu pojawił się konkurs organizowany z Depilacja.pl, do wygrania m.in. zabieg depilacji laserowej o wartości 850zł, zapraszam!
    spiked-soul.blogspot.com


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem tolerancyjna, ale np. jak nie toleruje u kobiet pełnego makijażu aż "szpachli tapety" tak u facetów również tego nie toleruję. I nikt nie powiedział, że tatuaż jest TYLKO dla facetów a o kosmetykach jest o tym mowa, że są przeznaczone dla kobiet i we wszystkich reklamach, opakowaniach kosmetyków widnieją kobiety, nie faceci :D Ale jestem zdania, że makijaż to indywidualna sprawa każdego z nas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż nie ma płci tak samo jak ubrania. Skoro mamy wrażać siebie to czemu nie w pełni? Skoro kobiety mogą wyrażać swój bunt co do owłosienia, to niech mężczyźni się malują. Bo to daje to co nam- CZUJĄ SIĘ LEPIEJ.
    https://aleksandra-wziatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli widzę gdzieś w sieci takie zjawisko, to traktuję je jak każdy przejaw artystyczny. Wszystko jest dla ludi.c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że konturowanie twarzy przez bronzer, jakieś rozświetlacze i wgl to jednak przesada, ale ukrycie jakiś niedoskonałości to nie powinno być nic złego.
    Każdy chce wyglądać lepiej i dobrze się czuć, nawet faceci.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń