Szukaj

Translate

sobota, 1 lipca 2017

Jak spędzić najlepsze wakacje w życiu?

Hej! Siemanko! Witam wszystkich bardzo serdecznie!
O ile dobrze liczę, tydzień temu zaczęły się upragnione przez zdecydowaną większość wakacje.
Całe 10 miesięcy wyczekujemy lata, snujemy nieskończoną ilość planów, powtarzamy sobie, że to właśnie te wakacje będą najlepsze w naszym życiu.
Ale czy tak właśnie się dzieje?



Słońce, góry, morze, imprezy, znajomi, zarywanie nocy, odkrywanie nowych pasji, zdobywanie doświadczeń, nowa miłość, nowe wyzwania... Jednym słowem: WAKACJE!
Całe dwa miesiące tylko dla nas. Czas, w którym ogranicza nas tylko wyobraźnia. Możemy robić rzeczy, których nie mogliśmy przez ostatnie 10 miesięcy.
Dla każdego z nas wakacje znaczą coś innego... Jedni lubią spokojnie wylegiwać się na plaży, drudzy zdobywać szczyty gór albo zwyczajnie relaksować się w domu, czytając jak najwięcej książek... Jeszcze inni zdecydowali się pójść do pracy i zarobić kilka groszy.
Mamy tak wiele możliwości i tak mało czasu. Nie traćmy go na wiecznie siedzenie w internecie. Przyznam się Wam, że jakieś dwa może trzy lata temu przeleżałam w łóżku dobry miesiąc wakacji. Tak po prostu leżałam i oglądałam seriale... BŁAGAM WAS, nie popełniajcie mojego błędu. Czekamy na wakacje cały rok szkolny, a kiedy już nadejdą chyba nie chcemy ich tak zwyczajnie przespać, prawda?
Cieszmy się naszą młodością!
Korzystajmy z wolności póki jeszcze możemy!
Budujmy wspomnienia!
Żyjmy tak, abyśmy niczego nie żałowali!

Wiecie co? Przeglądając Pinteresta, nie mogłam nie zauważyć pojawiających się wszędzie Summer Bucket List. Chciałabym zachęcić Was do zrobienia podobnej. Do stworzenia listy czynności, które sprawią, że wasze wakacje będą niezapomniane, co wy na to?
Wrzucę kilka tego typu list, którymi możecie się inspirować.













Pamiętajcie, ogranicza Was tylko Wasza wyobraźnia!
Robiliście już kiedyś podobne listy? Co o nich myślicie? Jakie są Wasze plany na wakacje?
Napiszcie w komentarzach!
Nie zapomnijcie zaobserwować mojego bloga i oczywiście instagrama, którego znajdziecie po prawej stronie bloga ♥

Love xx
Ulka

9 komentarzy:

  1. Kurde najpierw fajnie by było jakby człowiek urlop dostał :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/futrzana-kamizelka-czy-tylko-na-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje! W tym tygodniu pragnę właśnie stworzyć własną listę :D

    Buziaki ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Ale wiele pomysłów!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie listy wakacyjne są na prawdę genialne, wtedy staramy się rozplanować czas, by choć połowę listy zrobić.
    Ciekawe pomysły
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje! Moje plany na wakacje to spędzenie czasu z rodziną :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne inspiracje! <3
    Ja w wakacje zamierzam więcej podróżować, zwiedzać, a także robić to na co nie miałam czasu w roku szkolnym, oczywiście z nutką szaleństwa, haha.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe inspiracje! Jak na razie u mnie wszystko jest spontaniczne, nie mam jeszcze żadnych planów :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ile pomysłów! Ja sama uwielbiać robić coś podobnego, żeby o niczym nie zapomnieć. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post!
    Zapraszam na mojego bloga fashion-by-selenne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń