Szukaj

Translate

piątek, 14 lipca 2017

Inspirations| Sara Sampaio

Sara Sampaio - portugalska modelka, aniołek Victoria Secret. Ostatnio zyskuje coraz to większą popularność. Mimo, że nie jest to moja ulubiona modelka, a jej styl nie przemawia do mnie tak bardzo jak np. Belli Hadid czy Kendall Jenner, skradła serca wieeeeelu ludzi. Mam nadzieję, że przygotowane przeze mnie inspiracje, przypadną Wam do gustu. Koniecznie napiszcie, co myślicie o Sarze. Love xx Ulka


































































11 komentarzy:

  1. Nie interesuję się światem mody i nie znałam tej modelki. Sara jest śliczna! Świetne inspiracje.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o niej wcześniej, ale jest bardzo ładna *.*


    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego typu posty <3 Znalazłam się tu przypadkiem i zostaje na dłużej :*
    Mój Blog <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku piękne fotografie.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kobieta, ma swój styl i zna swoją wartość. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam ale figurki maja fajne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne stylizacje na cudownej kobiecie!:)
    Bardzo fajnie, że zebrałaś to w jakąś jedną spójną całość:)
    Pozdrawiam,
    aguuuszka.blogspot.com-Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej kobiety.
    Po zdjęciach stwierdzam, że ma fajny styl :)
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jeansowe stylizacje ma bardzo fajne ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że przewinęła mi się kiedyś na jakimś pokazie i słyszałam też jej nazwisko, ale nie zwróciłam na nią wcześniej szczególnej uwagi. W każdym razie, ma bardzo ciekawą urodę, nic dziwnego, że jest w VS. Cudne inspiracje, wszystko ślicznie połączyłaś. Chyba bardziej zainteresuję się tą postacią ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń