Szukaj

Translate

czwartek, 6 lipca 2017

5 trendów, które NIGDY nie powinny zniknąć #2

Heii! ♥
Dzisiaj mam dla Was drugą część wpisu o trendach, które moim zdaniem, nigdy nie powinny zniknąć. Jeśli jesteście ciekawi, co tak bardzo mi się podoba, zapraszam do czytania.



5. Tak jak poprzednio zaczynamy od miejsca piątego. Tym razem umieściłam tu duże swetry. Okej, zdaję sobie sprawę, że mamy lato i możemy się delikatnie ugotować, ale myślę, że mimo wszystko nadadzą się na chłodne wieczory przy ognisku.


4. Jeansy z wysokim stanem
 Mogę się założyć, że w szafie większości z nas znajdą się chociaż jedne szorty bądź spodnie z wysokim stanem. Prawda? Uwielbiam je za to, jak ładnie podkreślają figurę, a przede wszystkim talię. Moim zdaniem nigdy nie powinny zniknąć z listy trendów.




3. Wiem, że srebrne buty będą miały swoich fanów jak i wielkich przeciwników. Ja uważam, że na stopie wyglądają prześlicznie. Kiedy pokazałam się w takich trampkach w szkole, zostałam delikatnie zjechana przez koleżankę z klasy, ale kto by się przejmował :D :P Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia.



2. Warkocze
No tylko spójrzcie, fryzury z warkoczy wyglądają tak przepięknie i dziewczęco. Możemy wykorzystać warkocze w fryzurach na każdą okazję, zarówno na imprezę na plaży jak i spotkanie biznesowe. Wystarczy wykonać odpowiednie do sytuacji upięcie.



1. Na pierwszym miejscu nie mogłam nie umieścić miłości mojego całego życia. Mówię tutaj o tatuażach. Poprzez tatuaże możemy wyrazić siebie. Niby proste rysunki na skórze, a większość, mogę powiedzieć, że prawie każdy, niesie ze sobą jakąś historię, być może pewną tajemnice. Powiem Wam, że miesiąc temu udało mi się namówić mamę na tatuaż. Mam niecałe 17 lat, więc zgoda rodzica była niezbędna. Co prawda jest mały, dla wielu taki zwyczajny rysunek, natomiast dla mnie ma ogromne znaczenie, o którym nie powiedziałam jeszcze nikomu. Mam wrażenie, że tatuaże są idealnym uzupełnieniem mojej osobowości. Mam w planach zrobić kolejne, bo czuję, że bez nich, będzie brakować jakiejś części mnie.




Także to byłoby na tyle. Piszcie w komentarzach, które z wymienionych przeze mnie trendów również lubicie, a które wolelibyście, aby zniknęły.
Zachęcam do obserwacji mojego bloga, nie zapomnijcie zostawić follow na moim instagramie.
Love xx
Ulka

6 komentarzy:

  1. Oj tak.. spodnie z wysokim stanem- kocham!
    Miłego dnia :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie trendy bardzo lubię i też uważam, że nie powinny zniknąć, przede wszystkim duże swetry i warkocze ♥♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie z wysokim stanem to moja wielka miłość<3 Warkocze również uwielbiam!
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze to myślę, że one nie znikną :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/czarny-dresowy-komplecik.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawie wszystkie spodnie mam z wysokim stanem haha
    Bardzo fajny post!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się na czwartą i piątą. Myślę, że tendencja do wysokich obcasów nigdy by nie przegapiła.

    OdpowiedzUsuń