Szukaj

Translate

środa, 21 czerwca 2017

Ulubieńcy ostatnich miesięcy!

Heeiii! Ulubieńcy ostatni raz na tym blogu pojawiły się ponad rok temu... Nie komenujcie, sama zrozumiałam, że to chyba czas nadrobić zaległości. Z racji tego, że w ciągu roku trochę perełek mi się uzbierało, nie jestem w stanie zapamiętać ich wszystkich, dlatego bedą to ulubieńcy kilku ostatnich miesięcy. Zapraszam! ♥




1. Maybelline Lash Sensational 







 Maskara bardzo ładnie pogrubia i wydłuża rzęsy. Czasami wydają się delikatnie sklejone, ale mi taki efekt jak najbardziej odpowiada.

2.  Rimmel Wake Me Up




Podkład raczej średnio kryjący. Przepięknie rozświetla cerę. Dla wielu osób minusem mogą być znajdujące się w nim drobinki, które pod światło stają się bardziej widoczne. Długo się utrzymuję, niestety wymaga przypudrowania w ciągu dnia. Pokochałam go za to, jak pięknie i naturalnie wygląda na twarzy. 

3. Loreal Eyeliner Super Liner Perfect Slim





Najlepszy eyeliner jaki kiedykolwiek miałam. Nie kruszy się w ciągu dnia, nie rozmazuje, jest długotrwały. Z łatwością można narysować dopracowaną kreskę.

4. Golden Rose - odżywka do paznokci 




Świetnie utwardza i odbudowuje paznokcie, pod warunkiem, że stosujecie ją regularnie. Gorąco wszystkim polecam

5. Catrice HD Liquid Coverage Fundation



Bardzo długotrwały, matujący, dobre krycie. Dokładniej opisałam go w poście o moim codziennym makijażu  Zobacz!

6. Maybelline - Brow Satin





Bardzo dobry, dwustronny produkt do brwi, niestety mało wydajny... Dokładniejszy opis znajdziecie TUTAJ 

7. Lovely K-Lips



Jeśli chodzi o konturówkę to jest według mnie taka sobie, ale sama pomadka sprawdza się rewelacyjnie i przyznam, że używam jej bez konturówki. Spokojnie utrzymuje się na ustach 7 godzin. Niestety po ok 5 godzinach noszenie jej staje się mniej komfortowe. 

 8. Oriflame - Divine Idol




Najpiękniejszy zapach, jaki miałam okazję wąchać. Uwierzcie mi, że używam ich kilka razy dziennie. Jestem pewna, że kupię następną buteleczkę ♥

9. Filmy
 Mimo, że trochę filmów oglądałam w pamięci utknęły mi dwa naprawdę dobre

,,Ojcowie i córki''


 

 ,,Pokój''






To chyba byłoby na tyle. Obiecuję, że ulubieńcy będą pojawiać się częściej niż raz w roku. 
Love xx
Ulka  

16 komentarzy:

  1. Mam trochę wrażenie, że oglądałaś dużo youtuberów, bądź czytałaś blogi, na których znajdywały się takie posty. Myślę, że na początku, gdy 'kariera' się dopiero zaczyna, należy czymś zaciekawić czytelnika. Zauważyłam, że twój blog jest modowo-kosmetyczny i możliwe, że to dlatego go nie czuję, ale jednak proponowałabym np. zostać już w klimacie. Jestem tu pierwszy raz, więc nie jestem pewna czy to tylko ten rodzaj bloga, ale jeżeli tak to może nie mieszaj już w to filmów? Jeśli jest kosmetyczny opowiedz o kosmetykach i właśnie wykorzystaj małe recenzję - tak jak to zrobiłaś.
    Buzi ;*
    qzki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio tematyka mojego bloga zdecydowanie poszła w stronę modowo-kosmetyczną, ale od samego początku pojawiała się większość wpisów typu lifestyle.
      Chyba masz rację, że nie powinnam wplatać w tych ulubieńców filmów. Dziękuję za komentarz ;*
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ciekawi ulubieńcy. Kuszą mnie niektóre kosmetyki :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkład wake me up jak dla mnie rewelacja. Obserwuję c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę obejrzeć Pokój! Pomadka ma śliczny kolor. Świetni ulubieńcy.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten podkład z catrice już od jakiegoś czasu mnie zachęca. Chyba się na niego skuszę, gdy skończy się mój aktualny podkład :)
    Pozdrawiam.

    http://emiliamatyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni ulubieńcy mam tą maskarę tyko w różowej wersji :)
    i bardzo podobał mi się film "Pokój" był cudowny!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zapach z oriflame jest piekny, mam dwie takie buteleczki w domu :), już zapas zrobiłam haha.
    Pomadka też jest bardzo fajna, słyszałam, że wiele dziewczyn je poleca.
    Świetni ulubieńcy, filmy z chęcią bym obejrzała.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Może wypróbuję maskarę ;) Ostatnio mi się skończyła. Filmów nie oglądałam :)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama używa tego pierwszego tuszu, a siostra tego fluidu. :) Obie są bardzo zadowolone.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajni ulubieńcy!
    Oglądałam film "Pokój" w kinie i był bardzo dobry!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie muszę wypróbować kredkę do brwi :)
    U mnie K-lips średnio się sprawdza.
    Świetni ulubieńcy!
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam żadnego z tych produktów, które wymieniłaś, ale jestem bardzo ciekawa podkładu z catrice ;D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. najbardziej zaciekawilas mnie ta odzywka do paznkoci z GR, musza ja wyprobowac!

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo kusi mnie ten podkład z Catrice :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi si ę nie spodobał film pokój.. ;/


    http://natex-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń