Szukaj

Translate

środa, 3 maja 2017

Nowości| Lovely| Maybelline

Hej, hej! Dzisiaj przychodzę z krótką recenzją kosmetyków, które kupiłam w Rossmanie na promocji -55%. Są to dla mnie zupełne nowości, chociaż wiem, że na rynku są już długo. Jeśli jesteście ciekawi co myślę o bronzerze-czekoladce z Lovely, uwielbianym przez większość rozświetlaczu z tej samej firmy lub produkcie do brwi z Maybelline, zapraszam do czytania ♥




Lovely - Matt Face Bronzer 




Od jakiegoś czasu już czaiłam się na ten bronzer, ale na szczęście udało mi się dorwać ostatnią sztukę. Co prawda marzył mi się inny odcień, ale ten, mimo moich obaw, sprawdza się również w porządku. Teraz do rzeczy.
Ma przyjemny zapach czekolady.
Łatwo i równomiernie się rozprowadza, dzięki czemu nie zrobimy sobie plam na twarzy.
Ma ciepły odcień, przez co nadaje się bardziej do ocieplania twarzy niż konturowania.
W zależności od oświetlenia, czasami może wpadać delikatnie w pomarańczowy, ale mimo wszystko nie wygląda to jakoś tandetnie czy brzydko.
Intensywność koloru możemy stopniować.
Utrzymuje się aż do zmycia makijażu




Lovely - Gold Highlighter 




I tutaj znowu nie dostałam odcienia, który chciałam, ale podobnie jak w przypadku wcześniej opisanego produktu, nie stanowi to dla mnie problemu. Ogólnie co tu dużo mówić, bardzo dobry rozświetlacz.
Daje efekt przepięknej tafli
Ciepły odcień.
Dobrze napigmentowany
Niska cena
Nie pyli się






Maybelline - Brow Satin



Dwustronny produkt do brwi. Z jednej strony kredka, z drugiej cień. Według mnie ciekawe rozwiązanie.
Kredka jest precyzyjna, dosyć twarda, ale przyjemnie się z nią pracuje.
 Można nią dokładnie wyrysować brwi, jak i uzyskać bardziej naturalny efekt.
 Nie rozmazuje się w ciągu dnia.
 Utrzymuje się aż do zmycia makijażu.
Jeśli chodzi o cień, używam go tylko do pogłębienia efektu, który dała kredka. Po użyciu tych dwóch końcówek produktów, jestem bardzo zadowolona z moich brwi ♥ Gorąco polecam!







A tutaj możecie zobaczyć, jak wyglądają wymienione wyżej produkty na twarzy




Używaliście opisanych przeze mnie kosmetyków? Jeśli tak, podzielcie się opinią o nich ;) ♥
Love xx Ulka

14 komentarzy:

  1. Ten bronzer z lovely bardzo przypomina mi kostki czekolady hah.
    Świetne zakupy, ten dwustronny kredka i cień do brwi są genialne.

    Pozdrawiam :) zapraszam do obserwacji

    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/2017/04/testuje-rozne-lifehacki.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne produkty zakupiłaś <3
    co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/pastelowa-parka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten bronzer i rozświetlacz też zakupiłam właśnie na promocjach. Z rozświetlacza jestem naprawdę zadowolona, bronzer wywołuje we mnie mieszane uczucia ale to pewnie przez to, że też nie dobrałam koloru jaki chciałam. Za to nadrabia zapachem, jest cudny!
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tych produktów, ale widzę, że przynoszą dobry efekt :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten rozświetlacz i mam go w dwóch wersjach <3 Sama chciałam kupić ten bronzer, ale dla mnie niestety za ciepły :(
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Też muszę zainwestować właśnie w jakiś rozświetlacz :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten bronzer to hit internetu :D Na pewno się na niego skuszę.
    Ślicznie wyglądasz :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  8. super nowości, ten bronzer jest super <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam żadnego produktu, ale dużo dobrego nasłuchałąm się o tym bronzerze. Na pewno wygląda świetnie ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam również ten rozświetlacz z Lovely ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam kupić te produkty, jednak nie dorwałam ich na promocjach.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kultowy produkt-rozświetlacz z Lovely. Sama posiadam i jestem nim zachwycona :).
    Co powiesz na współną obserwację?:)
    Zapraszam do nas :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń