Szukaj

Translate

sobota, 8 kwietnia 2017

Jak nosić czarne leginsy?

Leginsy to ta część garderoby, której zazwyczaj staramy się unikać, Często nie wiemy z czym je założyć, aby nie wyglądały po prostu źle. Przygotowałam dla Was kilka porad o tym, jak stylizować leginsy i nie popełnić totalnej modowej wpadki. Zapraszam do czytania! ♥



1. Ze spodenkami




2. Z bluzą, sweterkiem, koszulą oversize




3. Z sukienką lub spódnicą









Na koniec jedna ważna rada, dobierajcie grubość leginsów odpowiednio do outfit'u. Uwierzcie, że bardzo źle będzie wyglądać duża koszula, z prześwitującymi leginsami, tak samo niekorzystnie prezentuje się połączenie spodenek i bardzo grubych leginsów.  No rozumiecie ;) 

Love xx Ulka


16 komentarzy:

  1. Myślę, że do dłuższego sweterka czy bluzy bym ubrała, ale pod spodenki lub do spódnicy wolę jednak rajstopy kryjące, wydaje mi się, że wsty to wygląda zdecydowanie lepiej :D
    A co do grubości się zgodzę ponieważ niektóre kobietki potrafią ubrać dość krótką bluzkę i cienkie leginsy :( i efekt końcowy jest straszny ;/
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za leginsami,noszę je w domu tylko. Kiedyś je nosiłam ale teraz zdecydowanie jeansy! Takiego zastosowania czarnych leginsów nie widziałam ale prezentują się bardzo fajnie! :* Obserwujemy? Daj znać u mnie ♥ Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak grubość leginsów do danego outfitu jest bardzo ważna.
    Ja w sumie to lubię nosić leginsy, ale tylko po domu. Są bardzo wygodne.
    A jak już w nich wychodzę to tylko w koszulkach, które zakrywają mi pośladki.
    Świetne propozycje! :)

    Pozdrawiam :>
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię chodzić w legginsach, najwygodniejsza część mojej garderoby! :) Świetne przykłady stylizacji!

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, bardzo przydatna notka!
    Obserwuję, liczę na rewanż i zapraszam na nową notkę do siebie :)
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jedynie do spódniczek mi się podobają:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja unikam tego typu spodni, ponieważ nie korzystnie wyglądają na moich nogach. Nie widziałam właściwie żeby ktoś nosił leginsy pod spodenki ale na zdjęciach całkiem urokliwie to wygląda :)
    Ciekawy pomysł na wpis
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za legginsami, ale te połączenia sa na prawde fajne :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. takie leeginsy możemy nosić do każdego zestawy jaki sobie wymyślimi , są modne i mega wygodne

    http://iamemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatny post. Ja dosyć często noszę legginsy bo są po prostu wygodne.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tylko jedną parę legginsów i noszę je tylko i wyłącznie wtedy, kiedy moje wszystkie spodnie są w praniu, hahah. Wczoraj akurat nadeszła taka chwila i założyłam je do długiego sweterka, więc chyba nie popełniłam błędu!
    Pozdrawiam

    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wpis !

    http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com/ <-- Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie będe musiała wypróbować pod spódnicę :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/white-dress-jeans-bomber.html

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja lubię leginsy zakładać do biegania :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post. ❤
    I following your blog, please follow me back 😉
    Special Section

    OdpowiedzUsuń