Szukaj

Translate

wtorek, 18 kwietnia 2017

Coachella | Top 10 Outfits

Coachella. Coroczny festiwal muzyczny. Ale czy chodzi tylko i wyłącznie o dobrą zabawę? Oczywiście, o to przede wszystkim, ale nie zapominajmy, że dla wielu osób jednym z ważniejszych elementów tego festiwalu jest stylizacja, która wszystkich zachwyci.



Postanowiłam, że wybiorę swoją TOP 10 ulubionych outfitów, co przysięgam, łatwe nie było.
W moim rankingu nie mogło zabraknąć naszych polskich bloggerek, jak i Królowej Coachelli ( Vanessy Hudgens), której mimo tego, że wyglądała nieziemsko, nie umieściłam na 1 miejscu. Jesteście ciekawi czyja stylizacja podobała mi się bardziej niż corocznej królowej? Zapraszam do czytania! ♥



10. Alessandra Ambrosio




9. Maja Malnar




8. Pamela Reif




7. Negin Mirsalehei 







6. Maffashion




5. Jasmine Tookes





4. Lara Gharoui





3. Jessica Mercedes




2. Vanessa Hudgens 





1. Jamie Kidd






Koniecznie napiszcie co myślicie o moim rankingu i co byście w nim zmieniły? Macie swoich faworytów, jeśli chodzi o modową stronę Coachelli?

Love xx Ulka

12 komentarzy:

  1. Stylizacja Jamie Kidd była cudowna. Osobiście również umieściłabym ją na pierwszym miejscu :D
    Zapraszam do siebie danityblog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamela i tak dla mnie najlepiej wyszła <3

    http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/jak-zaplanowac-kupno-wymarzonej-sukni.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się stylizacja Pameli <3 cudowna !

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja Jessicy bardzo mi sie podoba. Śliczne stylizacje.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi wszystkie stylizacje się bardzo podobają :)
    może wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje są genialne!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylizacje zwracają na siebie uwagę, trudno jest mi wybrać najlepszą :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi najbardziej przypadła do gustu stylizacja Negin. Niby zwykła i prosta, ale jednak zachwycająca ^^
    Pozdrawiam! :)

    Zapraszam do siebie
    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. This looks so pretty!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi girl, I loooove it! Cute blog ❤

    Follow for follow? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. każda stylizacja ma coś w sobie ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie stylizacje są piękne i bardzo, bardzo inspirujące :)
    kocham styl jesici mercedes, dlatego dla mnie ona jest faworytem :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń