Szukaj

Translate

niedziela, 2 kwietnia 2017

A ty, którą drogą pójdziesz?



Ostatnio z kolegą miałam dosyć ciekawą rozmowę. Dotyczyła ona przyszłości. Opowiadał o swoich planach, marzeniach, celach. Byłam pod wrażeniem, że w wieku 18 lat, można dobrze wiedzieć, czego oczekuje się od życia. Zapytana o moje zamiary, nie byłam w stanie podać odpowiedzi. Pytanie niby proste i takie oczywiste, ale skłoniło mnie do drobnych przemyśleń.

Przez długi, długi czas siedziałam i w mojej głowie próbowałam znaleźć cokolwiek sensownego. Coś co lubię robić i z czym mogłabym powiązać moją przyszłość. Szukałam tego najmniejszego marzenia, które  powinno się gdzieś tam znajdować. Nie wiecie jak bardzo się zdziwiłam, kiedy nie znalazłam kompletnie niczego.
Uświadomiło mi to, że jestem nijaka. Dziewczyna bez chociażby najmniejszego pomysłu na siebie. Większość osób w moim wieku, zazwyczaj wie, co chce robić w życiu, a przynajmniej, w którym kierunku chce iść. Ja jestem pewna jedynie tego, że nie zostanę w zawodzie, w którym obecnie się uczę ( hotelarstwo), ponieważ miałabym zdecydowanie za dużo ograniczeń, przez które nie mogłabym wyrazić siebie.
Więc jaka jest moja droga? Powinnam ją wreszcie odnaleźć, aby przestać błądzić, aby chociaż w malutkim stopniu nakierować swoje życie w którąś stronę.
Tylko, że nie chcę wybierać na siłę, albo wmawiać sobie czegoś. Chcę znaleźć to coś, co naprawdę pokocham, dzięki czemu będę czuła się spełniona i szczęśliwa.
Pociesza mnie fakt, że nie stoję w miejscu lecz staram się próbować różnych rzeczy. Szukam tej swojej drogi i mam ogromną nadzieję, że kiedyś ją odnajdę.
A Ty, jakie masz plany na przyszłość? Cele do osiągnięcia? Wiesz już, którą drogą pójdziesz?

Love xx Ulka

10 komentarzy:

  1. Ja tez dokładnie nie wiem co chce robić w przyszłości, mam 17 lat a w głowie totalna pustkę, jestem pod wrażeniem moich znajomych którzy maja już zaplanowana cała przyszłość, bo dla mnie to narazie odległy termin i cholernie sie tego boje.
    M A R C E L I A zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cele mam ale która droga do nich dojde to juz nie wiem :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc ja, mając 15 lat, mam tyle planów na przyszłość, że sama nie wiem jak mam to pogodzić ze sobą. Ale tak naprawdę pewnie dużo się zmieni i będę jeszcze zmieniać swoje zdanie. Życzę ci żebyś znalazła tą swoją drogę, na pewno się uda!

    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  4. ja obecnie kończę liceum i w dalszym ciągu nie mam pomysłu na siebie. mam jednak nadzieję, że szybko się to zmieni ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za to, żebyś znalazła to coś. Zamierzam iść od liceum na humana, a później sama nie wiem jak będzie albo studia prawnicze albo pójdę na psychologie. Myślałam też nad policją, ale sama nie wiem...

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Very cool post and photo, dear!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    My blog>>Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie sama nie wiem, czy to co mam w głowie jest dla mnie odpowiednie. Mam wiele celów i marzeń, ale mam wrażenie, że zawód w którym chcę pracować nie jest dla mnie, że sobie nie poradzę. Robienie dobrych zdjęć, bo chcę zostać fotografem, jest dużo trudniejsze niż wszystkim się wydaje. Co do Ciebie - masz rację, że nie warto szukać niczego na siłę i dobrze, że próbujesz wszystkiego. Obyś znalazła coś co będzie Ci w 100% odpowiadać!


    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/ciy-mini-babeczki.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam pojecia co bede robila w przyszlosci, ale mam dopiero 15 lat :-)

    mary-jozwiak.blogspot.com - moj blog klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem rzadko ludzie w Twoim wieku wiedzą jaką drogą chcą iść, a często tym, którzy tą wiedzę posiadają i tak życie zweryfikuje plany ;) Dlatego nie przejmowałabym się na Twoim miejscu, wszystko przyjdzie z czasem :) Pozdrawiam.

    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. hoo, to widze ze nie ja jedyna nie wiem co chce dokladnie robic w przyszlosci a mam 17 lat...
    jak szlam do liceum to bylam pewna ze zostane lekarzem, a teraz? mysle ze to nie moja bajka... tak na powazniej to sie zaczynam zastanawiac nad studiami zwiazanymi z moda w Warszawie

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń