Szukaj

Translate

wtorek, 31 stycznia 2017

Jade Brush| Szczotka prostująca włosy



Heii! Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją szczotki Jade Brush.  Dostałam ją od firmy  Irresistible Me. Chciałabym zaznaczyć, że opinie wyrażone w poście są w stu procentach szczere.

Szczotka przyszła do mnie bardzo ładnie zapakowana. Poza tym nie da się ukryć, że sam jej wygląd już kusi i przyciąga.




Jeśli chodzi o działanie, bo w końcu po to kupujemy tego typu gadżet, to muszę przyznać, że szczotka daje radę. Po jej użyciu włosy wyglądają na zdrowe i zadbane, a co najważniejsze, rzeczywiście wyprostowane. Szczotka prawie wcale nie niszczy włosów!!
Ciężko było testować ją na moich włosach, ponieważ są proste i szczerze mówiąc nie mam z nimi problemów, ale specjalnie dla Was postarałam się trochę je zmasakrować. Efekt widzicie na zdjęciu.



Szczotka ma regulację temperatury, dzięki czemu sami możecie wybrać iloma stopniami wyprostujecie swoje włosy. Fajne jest to, że kiedy się spieszycie i zapomnicie wyłączyć swojej szczotki, po 60 min sama to zrobi. Nie musicie się martwić o jakiekolwiek spalenie czy coś w tym stylu.



Jedynym minusem jest wtyczka. Musicie dokupić europejską, która kosztuje 10-15 zł, ale myślę, że nie jest to wielki problem.




Podsumowując, szczerze polecam Wam tę szczotkę.
Na stronie https://www.irresistibleme.com/  znajdziecie również doczepiane włosy. Myślę, że warto tam zajrzeć ;)

To na tyle. Trzymajcie się ciepło ♥
Love xx Ulka




9 komentarzy:

  1. Ale fajna jest ta szczotka, chyba taką zakupie. Szkoda, tylko, że z tymi wtyczkami jest problem.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również ja posiadam i jest bardzo fajna :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/jak-zrobic-artystyczny-niead-na-gowie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny efekt. Widziałam kiedyś filmik na temat podobnej szczotki na youtube i też się sprawdzała. Jednak boję się, że na moje dość bardzo kręcone włosy, by nie zadziałało - mimo, że są bardzo podatne na prostowanie, kręcenie itp... Obserwuję! I dziękuję za odwiedziny.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa czy radzi sobie też z taką burzą loków jak mają niektóre dziewczyny ;D. Czekam aż wymyślą szczotkę, która kręci włosy,bo z lokówką jest za dużo roboty. Ta niestety nie jest dla mnie, bo mam proste włosy i nawet nie chcą się kręcić. Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ciekawy produkt!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądała najpierw trochę przyznam jak badziewko, ale wynik na twoich włosach jest świetny :O ciekawa rzecz

    Przypadkowe rzeczy - zapraszam na blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Już od dawna podoba mi się ten wynalazek ale szczerze mówiąc chyba zdecyduje się na jakąś bardziej znaną markę, bo co do tej nie jestem pewna :/
    No ale recenzja fajna i efekt też mi się podoba!
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń