Szukaj

Translate

czwartek, 24 listopada 2016

cold days are coming


heii ♥  Tak dawno do Was nie pisałam. Nie macie pojęcia jak bardzo mi tego brakowało. Ogólnie ostatnio trochę zaniedbałam bloga. Wytłumaczyć się mogę brakiem czasu, spowodowanym oczywiście nauką. Z racji tego, że trochę mi się przychorowało, siedzę w domu od wtorku, nie robiąc nic pożytecznego, Także jak widać koszmarna pogoda już mnie dopadła. Szczerze się przyznam, że trochę jej pomogłam, bo zbytnio się nie oszczędzałam. W ogóle się nie oszczędzałam. Bądźcie mądrzejsi i nie pozwólcie, aby Was też złapało.

Naprawdę nie pamiętam, kiedy ostatni raz wrzuciłam taki luźny wpis, gdzie pisałam Wam co u mnie słychać. Wiem, że trochę czasu minęło, a uwierzcie mi, w moim życiu wiele się przez ten czas zmieniło. Przeprowadzka, nowe mieszkanie, nowa szkoła. Wiele rzeczy sobie przemyślałam i mam troszkę inne podejście do życia. Od jakiegoś już czasu, czuję się taka... po prostu szczęśliwa. Wszystkie smutne, przykre sytuacje przyjmuję z taką lekkością. Jasne, że w jakimś stopniu mnie dotykają, ale mam wrażenie, że jestem jeszcze bardziej optymistyczną osobą niż wcześniej.


Właśnie siedzę, tworząc świąteczną playlistę na Spotify i tak sobie myślę o świętach. Bożonarodzeniowy klimat jest już tak bardzo wyczuwalny. Czas wykorzystać Black Friday na zakup kilku prezentów. Co Wy na to?
Życzę Wam wspaniałego dnia i duuużo uśmiechu, szczególnie przy tej koszmarnej pogodzie ♥


Zapraszam do obserwowania mnie na Instagramie (KLIK) i Snapchacie ( uciiakk).
Love xx Ulka ♥

5 komentarzy:

  1. Życzę powrotu do zdrowia!
    Mnie jak czuję, że coś bierze to od razu leki i jak dotąd jestem zdrowa, no i bardzo ciepło się ubieram.
    Choroba to ostatnie czego chcę, potem te zaległości w szkole ..

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze ksiązki czytam w takich momentach :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powrotu do zdrowia i dużo zdrówka życzę :)
    Ja przeważnie ubieram się wygodnie is staram się przetrwać w te ciężkie dni :)
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A myślałam, że tylko ja słucham już świątecznych piosenek :P

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę dużo zdrówka :) Ciekawy wpis, jak zawsze piszesz w taki sposób że chce się czytać :) Fajnie, że u ciebie wszystko gra, jest dobrze :)

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń