Szukaj

Translate

poniedziałek, 29 sierpnia 2016

the future starts today



Wielkie plany, cele do osiągnięcia, marzenia do zrealizowania... Jest tego tak wiele. Tak wiele pragnień, których spełnienie dostarczyłoby masę szczęścia. Marzysz o idealnej sylwetce? Chcesz być milszy dla ludzi? Częściej się uśmiechać? Cokolwiek by to nie było, na pewno masz jakieś cele, których realizacja idzie Ci fatalnie. Ile razy powtarzałaś sobie : ,, Zrobię to w przyszłości''? Powiem Ci jedno, przyszłość nie zaczyna się za rok, za miesiąc czy jutro. Przyszłość zaczyna się dzisiaj!

Zawsze miałam w głowie pełno pomysłów, wszystkie chciałam zrealizować, chciałam się spełniać, ale zawsze brakowało mi odwagi, chęci, czasu...  Odkąd pamiętam, swoimi przemyśleniami chciałam dzielić się z innymi. Już jako 8-latka pisałam wiersze, które z tego co wiem, do dzisiaj goszczą na szkolnych gazetkach. Bywało też, że w środku nocy wpadałam na genialny pomysł na sztukę, przedstawienie. Zawsze z jakimś przesłaniem. I uwierzcie mi, siadałam i pisałam. Dobierałam piosenki i dzieliłam role, które odgrywali uczniowie mojej klasy. ( zgadnijcie kto zawsze był głównym bohaterem XD ) Następnego dnia, robiłam próby z kolegami i potrafiłam tak ich przycisnąć, że pod koniec dnia wszyscy wszystko umieli na pamięć, a na ostatniej lekcji występowaliśmy przed naszą wychowawczynią. Wiadomo, że ani wiersze, ani sztuki nie były najwyższych lotów, ale no słuchajcie miałam zaledwie kilka lat :D



W klasach 4-6, jako przewodnicząca szkoły, zaproponowałam pisanie szkolnej gazetki. Na szczęście, nasza pani dyrektor zgodziła się i we wszystkim nam pomogła. Razem z trójką moich przyjaciół wydawaliśmy szkolny miesięcznik. Nie macie pojęcia, ile dawało mi to szczęścia ♥
W międzyczasie miałam dziesiątki blogów, o których zapomniałam zaraz po pierwszym wpisie.

Wraz z nadejściem gimnazjum, wiele się zmieniło. Nie było miesięcznika, w który wkładałam całe serce, nie było ludzi, którzy chcieliby grać w moich sztukach ( w sumie to nawet nie miałabym odwagi ich pokazać)... Przestałam bawić się w pisanie przedstawień, a ,,poezja'' całkowicie zniknęła z kartek mojego notesu. Przez jakiś czas czułam, że się duszę, że w głowie mam zbyt dużo myśli, których strony pamiętnika nie mieszczą.

Około rok temu założyłam bloga. Tak, tego bloga, na którym właśnie jesteście. Moim wielkim marzeniem jest napisanie i wydanie książki. Zawsze powtarzałam sobie, że zabiorę się za pisanie, kiedy dorosnę, kiedy będę miała więcej doświadczenia, ale co z teraźniejszością? Mam tkwić w miejscu? Wiecznie wymawiane ,, w przyszłości'' nic dobrego nie wnosi do życia.

Twoja wymarzona przyszłość, nigdy nie stanie się wymarzoną teraźniejszością, kiedy nie zaczniesz kształtować jej właśnie w tym momencie. 


Bo przyszłość
Zaczyna się właśnie dzisiaj 



Love xx Ulka ♥ 



34 komentarze:

  1. Jest w tym sporo prawdy. Ciągle odkładamy rzeczy na bok a później dziwimy się dlaczego jesteśmy nieszczęśliwi. Najgorsze w tym wszystkim jest stracić cel, albo właśnie jak ty zaprzestać tworzyć coś co od zawsze się kochało po zmianie środowiska. Jednak trzymam za ciebie kciuki i mam nadzieję, że kiedyś zobaczę książkę z twoim nazwiskiem :)

    https://lottirysuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze napisane! Ja podobnie jak ty udzielałam się w gazetce szkolnej.
    Podoba mi się to jak piszesz, więc obserwuję. ;D
    Ja natomiast dopiero zaczynam i mam nadzieję, że wpadniesz, zostawiając po sobie jakiś ślad. :)

    https://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspirujące!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  4. Mądrze napisane ! Świetny post ! :) Pozdrawiam x
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mądrze piszesz :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci, abyś napisała tą książkę, o której marzysz ;)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, czyta się to świetnie! pamiętaj, że marzenia się spełniaja :*
    może wspólna obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisałaś , bardzo mądry post :)
    Bardzo miło mi się go czytało
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze, to aby nie stracić swoich pasji :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Daje do myślenia ! Ja sama mówiłam, że od jutra zacznę ćwiczyć... I to jutro trwało z 6 miesięcy ;) W końcu wzięłam się za siebie !



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<

     
      


        

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega inspirujący post. Ja staram się stosować do zasady - po co zrobić coś jutro skoro można zacząć już dzisiaj :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post, no i oczywiście rewelacyjne zdjęcia!


    Zapraszam na mojego:
    - Bloga - KLAUDENCJA.BLOSPOT.COM
    - Instagrama
    - Fanpage'a

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba się pilnowac i swoich planów byc upartym :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny post. Z całego serduszka życzę Ci wydania tej książki!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post, inspirujące zdjęcia! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Motywujący post!
    Taka prawda, nie powinniśmy odkładać rzeczy na kiedy indziej tylko zacząć już od teraz!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie to opisałaś ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny post, masz wiele racji, te słowa bardzo motywują
    do tego by zacząć kształtować przyszłość w tym właśnie momencie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie i mądrze napisane, trzymamy kciuki za wydanie książki! :)
    Bardzo fajny blog, chętnie obserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie czytać, że ktoś ma takie pasje! Nie porzucaj tego, może na nowo stanie się to magiczne i znów będzie sprawiało Ci radość :) A blog na pewno pomaga. Sama kiedyś miałam mnóstwo pomysłów, potrafiłam siedzieć i pisać jakieś historie do późna w nocy i bywają dni, kiedy za tym tęsknię. Do pisania powoli wracam. A Tobie życzę powodzenia :)

    Buziaki!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  21. Za dużo marzymy, planujemy, za mało robimy! Śliczne zdjęcia no i trzymam kciuki za książkę!

    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia w napisaniu swojej wymarzonej książki :') zapraszam :*
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialny blog! Może wspólna obs?
    ZAPRASZAM :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post and photo! love it!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  25. The post is so great! Thanks for sharing:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dokładnie przyszłość zaczyna się dzisiaj, nie jutro.. :)
    Dobrze napisane :)
    mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Z pierwszej części teksu promienieje takie szczęście, że sama zaczęłam się uśmiechać kiedy go czytałam. Po prostu przelałaś swoje zachwycenie na stronę. Potem nagle zetknęłam się z szarością, kiedy doszłam do drugiej części wpisu. To smutne, że wstyd, brak odwagi, wzrok innych, zdanie innych aż tak nas blokuje w tym co kochamy robić. W naszej pasji. Koniecznie musisz znowu tworzyć. Zamykanie się, tak jak napisałaś, zapycha twoją twórczość, twoje umiejętności, twoje błędy które potem musisz poprawić abyś wchodziła jeszcze wyżej i wyżej. Oczywiście zyczę Ci tego, abyś wydała bestsellerową książkę w przyszłości, albo tytułowy wpis może w gazecie. Jeżeli wszystko będziemy przekładac na jutro, to w końcu będzimy zyć tylko czekając na jutro, a chyba nie chcemy tak sobie zmarnować życia.
    pozdrowionka, świetny wpis :) najważniejsze,że szczery i było to widać.
    przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się z Tobą. Często robimy sobie plany na daleką przyszłość, a przecież nic samo się nie zrobimy. Musimy już teraz zacząć pracę, aby w przyszłości osiągnąć nasz wymarzony cel. :)

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja małymi kroczkami robię wszystko "dziś" zdarza mi się odłożyć coś na przyszłość, ale częściej zabieram się za to już dziś ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku, ale pięknie to napisałaś. I cudownie podsumowałaś!

    http://nastolatkaprzedobiektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz rację, ciągle coś odkładamy na później. Zazwyczaj przez brak czasu bądź pieniędzy. Pamiętajcie, że czas zawsze można jakoś wygospodarować, a pieniądze można wygrać na lottomania

    OdpowiedzUsuń
  32. Super, że pisałaś wiersze już w tak młodym wieku ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń