Szukaj

Translate

wtorek, 16 sierpnia 2016

Człowiek wśród ludzi | Michael Jackson


MICHAEL JACKSON, imię, które zna cały świat.  Dla jednych wspaniały muzyk, Król Popu, dla innych dziwak oskarżony o pedofilię. A dla mnie? Dla mnie jest to po prostu Michael Jackson. 29 sierpnia 1958 roku do miliona ludzi , dołączył człowiek.

Nie wiem czy wiecie, ale jestem Directioner. Już jako 11 czy 12 latka pokochałam pięciu wspaniałych chłopców. I tak są dla mnie bardzo, bardzo ważni, już nie raz wywoływali uśmiech na mojej twarzy, jak i łzy. Od czasu, kiedy ich ,,poznałam'' myślałam, że są moimi największymi idolami, pierwszymi idolami, ich koncert, rozmowa z nimi są dla mnie największym marzeniem. Kilka tygodni temu zrozumiałam, że się myliłam.

Pierwszym człowiek, którego muzyka kiedyś mnie ,,zabawiała'', człowiekiem, o którym chętnie czytałam w gazetach ( jeśli czytanie 6, 7 latki można nazwać czytaniem XD) był właśnie Michael Jackson. Michael jako osoba bardzo mnie ciekawił, jego wygląd był taki... Inny. Wyjątkowy.
Tak naprawdę dopiero kilka lat po jego śmierci, kiedy byłam trochę dojrzalsza i mądrzejsza, w jego piosenkach oprócz uzależniającej muzyki, zaczęłam dostrzegać słowa. Mądre i prawdziwe słowa.



,,I'm not going to spend my life being a
 color

[..]

Don't tell me you agree with me

When I saw you kicking dirt in my eye''





Kiedy był na scenie, wyglądał, jakby tam się urodził. Wrażliwość, emocje z jakimi śpiewał... ♥ Jego ruchy. Kiedy włączycie jakikolwiek jego teledysk czy występ na żywo, nie słyszycie nieskazitelnego głosu, nie obserwujecie idealnie zgranych ruchów, nie widzicie coraz to bardziej zaskakujących ubrań, widzicie po prostu Michaela Jacksona.
Michael Jackson nie zaimponował mi tylko jako artysta. Przede wszystkim zaimponował mi jako człowiek.

,,Mu­simy nau­czyć się żyć i kochać siebie nawza­jem, za­nim będzie za późno. Mu­simy przes­tać! Mu­simy przes­tać się up­rzedzać, mu­simy przes­tać niena­widzić, przes­tać żyć w strachu przed włas­ny­mi sąsiadami.''





Wyściskanie go, rozmowa z nim, usłyszenie jego głosu, zobaczenie jego ruchów na żywo, gdzieś tam z tyłu głowy zawsze było czymś, czego bardzo chciałam, ale nie zaliczałam tego do marzeń i w pewnym sensie nie dopuszczalam tego do siebie. Dlaczego? Bo mówią,  że marzenia trzeba spełniać, ale jak mam spełnić marzenie, które właściwie nie ma prawa istnienia?
Ostatnio doszłam do wniosku, że najprawdziwsze marzenia to te, które są niemożliwe do spełnienia.


,,Sukces zawsze przynosi uczucie osamotnienia. To prawda. Ludzie myślą, że jesteś szczęśliwy, że masz wszystko. Myślą, że możesz pojechać, gdzie chcesz i robić to, na co masz ochotę, ale w tym tkwi sedno sprawy. Człowiek tęskni za czymś co miałoby prawdziwą wartość. ''




Teraz powiecie : ,,No tak, ale na One Direction pewnie też nigdy nie pojedziesz''. Pewnie nie, ale czy to jest niemożliwe do spełnienia? Na koncert 1D zawsze jest jakaś nadzieja, a na Jacksona? Sami rozumiecie.

A co do Michaela, mam do niego ogromny szacunek. Żałuję, że nie mogłam żyć w czasach, kiedy królował na scenach, że nie mogłam przeżywać tych wszystkich emocji z nim na żywo.

Mojemu pokoleniu nie było dane patrzeć jak rozwija się legenda, ale to my sprawimy, że legenda przetrwa! ♥








,,Ludzka wie­dza składa się nie tyl­ko z bib­liotek, per­ga­minu i at­ra­men­tu, ale tworzą ją także to­my wie­dzy wpi­sane w ludzkie ser­ca, wy­ryte w ludzkich duszach, wyg­ra­wero­wane w ludzkich umysłach.'' 







,,Kłam­stwa mogą wyg­rać sprint, ale to praw­da wyg­ry­wa cały maraton! ''






,,W świecie pełnym niena­wiści ciągle mu­simy mieć nadzieję. W świecie pełnym zła, wciąż mu­simy być pełni otuchy. W świecie pełnym roz­paczy, na­dal mu­simy mieć od­wagę, by marzyć. W świecie za­nurzo­nym w nieuf­ności, my ciągle musimy mieć siłę, by wierzyć. ''



,,Jeśli chcesz nap­ra­wić świat, naj­pierw mu­sisz przyj­rzeć się so­bie i zmienić się. Zacznij od te­go gościa, które­go widzisz w lus­trze [...].''



,,Pa­miętaj­cie, nieważne, ile ra­zy przyj­dzie wam wy­kony­wać daną rzecz – róbcie ją dotąd, dopóki nie zos­ta­nie dob­rze zro­biona. Wie­rzcie w siebie, nieza­leżnie od te­go, ile negatyw­nej ener­gii spro­wadza was w dół. Od­rzućcie ją i pamiętaj­cie – będziecie tyl­ko tym, kim chce­cie być. A najważniej­sze, po stok­roć naj­ważniej­sze, to skrom­ność. Może swo­jemu ta­len­to­wi zaw­dzięczać będziecie siłę czy władzę nad ludźmi, ale nig­dy nie daj­cie się po­nieść pysze ani du­mie. To zgu­ba ludzkości...''




Love xx Ulka

10 komentarzy:

  1. Nie przepadam za nim, a jego muzyka jakoś do mnie nie trafia :/ Ale 1D za to uwielbiam♥

    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super post , bardzo lubie jego piosenki ^^
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka i ciekawa postać, był inspiracją dla wielu osób i nadal jest, mam wrażenie, że będzie żył tak długo jak tylko trwa o nim pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię niektóre jego piosenki :D one direction tez kiedyś chwilowo słuchałam ;d teraz znowu wróciłam do starych kawałków :d

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały post o jeszcze bardziej wspaniałym człowieku <3 :)

    zapraszam do mnie - llifeisworthliving.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze piosenki MJ zapewne usłyszałam pod koniec lat 90 (wtedy się urodziłam) czyli można powiedzieć, że żyłam w czasach kiedy jeszcze tworzył. Oczywiście chciałabym sie cofnąć do lat jego świetności, ale to nie możliwe. W sumie muzyka MJ'a towarzyszy mi przez całe życie. Niestety pamiętam również dzień jego śmierci może nie było mi smutno tak jak jest teraz, ale wiedziałam że odszedł ktoś wielki, że odeszła legenda, odszedł król i zabrał ze sobą swój tron którego nikt nigdy nie przejmie bo nie będzie godzien bycia nowym królem..
    http://photo-ejcz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako osoba zawsze mnie interesował, zastanawiało mnie jego życie, co tak naprawdę uczyniło go taką gwiazdą. Do tej pory słucham jego muzyki :)
    Obserwuję! Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Michael do tej pory mnie inspiruje. Bardzo lubię włączyć sobie od czasu do czasu jego koncerty.
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam muzykę Jacksona. Również żałuję, że nie mogłam żyć w czasach, kiedy to właśnie on królował na scenie.
    Bardzo ciekawy pomysł na post :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń