Szukaj

Translate

piątek, 26 sierpnia 2016

Back to school 2016| Must Haves

 Heii!♥ Rok szkolny zbliża się do nas WIELKIMI krokami. Słyszycie mój płacz? No cóż... Dzisiaj mam dla Was drugi już post z serii Back To School i tym razem będę to rzeczy, o których nie mogę zapomnieć pakując mój plecak. Zapraszam do czytania! ♥


Planner  

Planner jest rzeczą bez której nie przeżyję. Przysięgam. Tego typu kalendarze prowadzę od czwartej klasy podstawówki i nie macie pojęcia jak bardzo są mi przydatne. W tym roku mam planner z Biedronki. Może nie jest to najlepsza okładka, ale został tylko jeden i brałam co było, bo w końcu to nie okładka jest najważniejsza ;)






















Antyperspirant

Coś co już nie raz ratowało mnie po w-f. Myślę, że każda dziewczyna powinna mieć jakiś dezodorant w szkolnej torbie czy plecaku ;)

Chusteczki higieniczne

Czyli rzecz, bez której nie radzę ruszać się z domu

Pilnik do paznokci

Znacie ten ból, kiedy zadrze, albo co gorsza, złamie Wam się paznokieć?  Tak, ja też, dlatego w tym roku postanowiłam kupić mały pilniczek i zawsze mieć go w swoim piórniku.
















Nawilżający balsam do ust

Czy tylko ja nienawidzę mieć suchych ust? Jeśli wiecie o czym mówię mówię, polecam nosić ze sobą coś, co nawilży Wam usta. 

Słuchawki

Długi, nudny powrót autobusem lub pieszo? Nudne lekcje, na których nauczyciel nie mówi nic ciekawego? W takich sytuacjach na ratunek przychodzą słuchawki. Nie zapomnijcie o nich w nadchodzącym roku szkolnym.
















Podpaska/ tampon 

Dziewczyny, pamiętajcie o tym. Przyznajcie, ile razy zdarzyło Wam się dostać okres i nie mieć przy sobie podpaski? Albo taka sytuacja spotkała Waszą koleżankę? Motto na dziś : Dziewczyno, zawsze miej przy sobie podpaskę :D 

Plastry

No plastry, jak plastry. Ja lubię je nosić, ale jeśli Wy nie macie ich przy sobie, w razie czego, bez problemu możecie poprosić o nie higienistkę, kogoś z sekretariatu czy nawet nauczyciela.

Tabletki

Uważam, że warto zaopatrzyć się w coś przeciwbólowego i coś na gardło. Nauczyciele nie zawsze będą mogli Wam pomóc, a opuszczać szkołę i mieć zaległości też mi się nie uśmiecha. 
















Mokre chusteczki i żel antybakteryjny

Nie ma mowy, żebym zapomniała o tych dwóch rzeczach. Jeśli macie uklejone w czymś ręce, albo po prostu czujecie, że przydałoby się je odświeżyć, użyjcie nawilżonych chusteczek bądź żelu antybakteryjnego. Tak, wiem, że można iść do łazienki i umyć, ale no... Nie wiem jak wy, ale ja jestem zbyt leniwa.

















Także z mojej strony to byłoby na tyle, mam nadzieję, że wpis Wam się podobał. Piszcie, bez czego Wy nie możecie przeżyć w szkole ♥

Love xx Ulka

A zapomniałabym, piszcie, czy zdjęcia nie są za duże, bo ja już nie wiem :D 

28 komentarzy:

  1. tak te rzeczy zawsze mam przy sobie tylko jeszcze noszę igłę i nitkę w razie czego :D
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokładnie tak samo! Nie przeżyję bez kalendarza :) Pogubiłabym się bez niego :) Świetny wpis, uwielbiam serię back to school choć nie bardzo uśmiecha mi się wracać do szkoły. Obserwuję i liczę na to, że zajrzysz do mnie :)
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie wyobrażam sobie szkoły bez kalendarza, ale niestety się jeszcze w niego nie zaopatrzyłam. Z resztą, wszystkie rzeczy, o których mówisz są bardzo przydatne :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatne rzeczy ;) Muszę w końcu zaopatrzyć się w jakiś porządny planer, mój maleńki tegoroczny kalendarzyk zdecydowanie mi nie wystarcza...
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wyobrażam sobie powrotu do szkoły bez podobnych rzeczy co ty. Zdjęcia mają idealny rozmiar ;)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Same przygotowania są super, ale gorzej gdy trzeba do tej szkoły iść :D
    Obserwuję i ja :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega przydatny post 😁
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieki za interesujace porady:)
    http://estilonat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam posty z tej serii, a Ty się postarałas! :D

    obserwuję :)
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam ten planer z biedronki i jest świetny!
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia są idealnej wielkości, miło się je ogląda! :) u mnie zdecydowany must have to na pewno słuchawki ;)

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    Youtube-klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze mam przy sobie pilniczek. Nie raz ratowałam siebie i koleżanki :D Plastry również często noszę, gdy któraś z moich walniętych przyjaciółek skaleczy się kartką. Tabletki przeciwbólowe też zawsze się przydają, bo szkolne pielęgniarki chyba nie mają nic innego niż kropli żołądkowych :D U mnie w klasie też nikt nie nosi chusteczek (lub tylko na początku roku), a później ratują nauczycielki. Świetny post!
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny planner :)Również obserwuję :)
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post z must have. Ja skończyłam szkołę ale do pracy noszę większość rzeczy stąd :)
    Zdjęcia idealnej wielkości :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię serię back to school! Większość rzeczy to rzeczywiście niezbędniki, pozdrawiam :D

    http://lottirysuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też właśnie myślałam, że pilniczek się przyda :D Miałam chyba dwie sytuacje gdy po wf'ie wyszłam ze złamanym paznokciem :(
    Wszystkie rzeczy się w szkole przydadzą na pewno ;)

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zestawy ;)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również nie przeżyje bez plannera :) pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację - zdecydowane must haves!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  20. Te rzeczy staram się nosić przy sobie, bo są bardzo ważne :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja swoja liste potrzebnych rzeczy mam troche okrojona :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam, ja nie potrafię korzystać z kalendarza i jest dla mnie nieporęczny i zapisuję wszystkie sprawdziany, kartkówki na marginesach XD zapraszam :)
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim must have jest oczywiście balsam do ust, ale także kalendarz, w którym zapisuję wszystkie sprawdziany, kartkówki itp. a przynajmniej w tym roku postaram się tak robić i nie rzucić kalendarza w kąt po dwóch miesiącach, jak to co roku bywa :D

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Antyperspirant i pilniczek muszę włożyć obowiązkowo :) Chusteczki mam zawsze - alergiczka :) a kalendarz to rzecz obowiązkowa :) Też mam z biedronki :) Ale inna okładkę :)

    Zapraszam :) Jeśli ci się spodoba - zaobserwuj :) Odzwdzięcze się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kalendarz według mnie jest niezbędny bez dwóch zdań, chusteczki nawilżające wraz z żelem też często znajdują się w moim plecaku. Twoja lista z pewnością przyda mi się kiedy przyjdzie czas na pakowanie mojego plecaka!

    Zapraszam na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie zacznę brać leki- alergiczne i przeciwbólowe, bo myślę, że nie raz uratują mi tyłek.
    Kalendarz- obowiązkowo!
    Teraz często mam suche usta, więc balsam tez musi być, no i dezodorant w dniu w-fu niezbędny.
    Obserwuję!
    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń