Szukaj

Translate

niedziela, 21 sierpnia 2016

#Back to school 2016 | school supplies/ przybory szkolne



Heii! Dzisiaj mam dla Was pierwszy post z serii Back To School. Są to moje przybory szkolne i od razu mówię, że nie jest ich dużo, bo idę do 1 technikum i wiele nie potrzebuję. Jeśli jesteście zainteresowani co kupiłam w tym roku, zapraszam.


Zeszyty

Kupiłam dwa zeszyty w linię i sporo zeszytów w kratkę, nie wstawiłam wszystkich, bo reszta to zeszyty zwykłe jak te zielone czy niebieskie ;) Kupione w Pepco






Piórnik

Piórnik kupiłam w Pepco. Był jeszcze śliczny miętowy, niestety siostra go sobie przywłaszczyła :((



Długopisy, zakreślacze

Nie piszę innymi długopisami już od jakichś dwóch lat, kupiłam je w zwykłym sklepie w mojej miejscowości. Zakreślacze i gumka z Pepco. Ogólnie w paczce macie więcej zakreślaczy, ale bodajże dwa, oddałam siostrze



Ołówek, linijki, ekierki....

W tym roku zakupiłam dwa zestawy linijek. Pierwszy jest taki podstawowy, w drugim znajdziecie także cyrkiel, temperówkę i gumkę. Jeden jak i drugi zestaw kupiłam w Pepco. Ołówek w księgarni, taśmę chyba też w Pecpo, a długopisy dostałam od siostry. Znajdziecie je również w Pepco.






Także to byłoby na tyle. Tak jak mówiłam, moich przyborów jest niewiele. I zdaję sobie sprawę, że jakość zdjęć jest marna, ale no... Popsułam aparat i musiałam robić telefonem. Teraz wiecie, dlaczego nie dodaję wielu zdjęć na bloga

A wy, macie już kupione przybory szkolne? 

Love xx Ulka 

34 komentarze:

  1. Przybory szkolne mam już prawie w pełni zakupione ^^ Bardzo ładny piórnik :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super post , ja też niedawno dodałam post z przyborami szkolnymi
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi w tym roku wystarczą 4 zeszyty i długopis :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wierność długopisom w gwiazdki hahaha! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pełne wyposażonko :P Świetne!


    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zamówiłam przybory szkolne, ale od tygodnia jeszcze na nie czekam, bo idą z zagranicy- lubię oryginalne i inne rzeczy, dlatego co roku zamawiam je na zagranicznych stronkach i już nie mogę doczekać się aż dojdą! :D

    Obserwuję kochana!:)


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  7. super zakupy:)))dobry wybor
    co powiesz na wzajemną obs?
    daj znać, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Większość przyborów już jest, jeszcze jakieś drobiazgi :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe przybory :) Ja jeszcze muszę zaopatrzyć się w kilka rzeczy przed rokiem szkolnym.
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :0
    girl-with-passion.blogspot.com *Odpowiadam na każdą obserwację*
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja muszę jeszcze dokupić zeszyty xD Przydałby mi się ten zestaw linijek,bo ciągle je gubię xD
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam wszystko już kupione, oprócz okładek na książki i zeszyty. Sama natomiast wszystko ozdabiam :)

    Zapraszam do obserwacji!

    cllaudizzle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post ;) Ja kupiłam cztery zeszyty i kilka cienkopisów. Więcej nie potrzebuję :')
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rzeczy :D
    Ja nie chciałam w wakacje się przejmować szkołą więc teraz będę wszystko kupować
    Dodaję bloga do obserwowanych i liczę na rewanż ♥

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zeszyty :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już wszystko mam kupione :) Świetne rzeczy
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Miętowy piórnik musi wyglądać genialnie! Ja w tym roku ograniczylam się do kupienia wszystkiego przez allegro i ozdobienie zeszytów ;)
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do ozdabiania się nie nadaję :D

      Usuń
  17. Te maleńkie długopisy są takie urocze ♥
    Pozdrawiam i obserwuję
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja jeszcze nie mam żadnych przyborów szkolnych!
    Uwielbiam szkole zakupy, ale jak zawsze zostają na ostatnią chwilę.
    Śliczne zeszyty, w Pepco jest mnóstwo żadnych, lubię tam kupować
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny piórnik :)
    Ja już mam wszystkie przybory ;)
    Pozdrawiam ♥

    Mój blog<---

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam identyczny zeszyt do polskiego kiedyś ;) Ja w tym roku postanowiłam kupić wszystko już po rozpoczęciu szkoły, więc jak na razie mam tylko kalendarz :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja jeszcze się nie mam, odwlekam to dopóki jeszcze mogę :D
    powodzenia w nowej szkole :*

    obserwuję, zapraszam do mnie :)
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/
    pozdrawiam, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. za rok będziesz potrzebowała tylko jeden zeszyt i długopis- wiem z doświadczenia :P
    nie no żaruje ;p Ja tego roku zakupiłam kilka zeszytów i kilka długopisów. Im wyższa klasa tym jednak potrzeba mniej :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. o dziwo bardzo lubie kupowac takie rzeczy do szkoly, a szczegolnie zeszyty (wybieranie okładek jest dla mnie mega ekscytujące hah;) ) super wpis! pozdraiwam/
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak chodziłam do szkoły to zawsze najbardziej lubiłam te zakupy przed rozpoczęciem roku szkolnego, kolorowe długopisy, zeszyty, zakreślacze, gumki, temperówki, wszędzie kolory, teraz gdy już studiuję nie potrzeba mi za wiele takich przyborów, więc zakupy ograniczają się do minimum :/
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    anne-cucito.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne przybory :) Pozdrawiam ;)
    Zapraszam do mnie: http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne akcesoria do szkoły, ja naszczęście zaczynam ją dopiero w pazdzierniku. Generalnie fajny blog + obserwuję i również zapraszam :)
    https://ladylaurentis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo, długopisy w gwiazdki też przez kilka lat były moimi ulubionymi, ale poźniej przerzuciłam się tylko na te grubo piszące :D
    MÓJ BLOG, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne rzeczy!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny piórnik , fajne akcesoria kupiłaś.
    Obserwuję
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne okładki mają te zeszyty ;) Ja idę na studia, ale też u siebie robiłam back to school ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń