Szukaj

Translate

środa, 20 lipca 2016

Happiness | Mademoiselle| M-grabowska| Aleksis.Aliss


Czym jest szczęście? Gdzie go szukać? O odpowiedź na te pytania poprosiłam trzy wspaniałe bloggerki: Alicję, Martynę i Paulinę. Nie chciałam, aby był to kolejny post, gdzie wszystko jest z mojego punktu widzenia, więc postanowiłam go trochę urozmaicić. Wybrałam dziewczyny, które od dawna obserwuję i podziwiam. Wiedziałam, że się na nich nie zawiodę i nie przeliczyłam się. Zapraszam do czytania!
1. Czym według Ciebie jest szczęście? 

Martyna (m-grabowska) : 

Szczęściem jest rodzina, która nigdy mnie nie opuści. 

Paulina ( Mademoiselle) :

Szczęście jest dla mnie zdolnością cieszenia się z małych rzeczy i dostrzegania czegoś dobrego we wszystkim, co nas otacza. Dla mnie szczęście nie jest tylko ulotną chwilą, po której wracamy do naszego zwykłego życia, a świat znów staje się szary i nudny. Szczęście nie jest też wtedy, kiedy znajdziemy czterolistną koniczynę albo wygramy miliony w grę, to jest raczej zwykły przypadek. Według mnie szczęście to stan, kiedy czujemy, że jesteśmy na właściwym miejscu, że jesteśmy zadowoleni ze swojego życia, mamy u boku odpowiednich ludzi i doceniamy to, co dał nam los. By być szczęśliwym, nie trzeba spełnić żadnych kryteriów, nie trzeba być bogatym, mieszkać w apartamencie ani być gwiazdą Hollywood. Zamiast samych wad, trzeba nauczyć się dostrzegać uroki naszego życia. I dopiero wtedy będziemy mogli naprawdę zrozumieć, co znaczy szczęście. 

Alicja ( Aleksis.Aliss) :
To pytanie jest dość trudne. Dla każdego szczęście jest czymś innym. Dla mnie to stan, chwile, sytuacje itp. w których jest mi dobrze, odczuwam radość, zadowolenie, dostrzegam same pozytywne aspekty...

2. Jakie zdarzenia, jacy ludzie, wypłynęły, a może wciąż wpływają na to, że szczęście gości w Twoim życiu?

Alicja ( Aleksis.Aliss) :
Przede wszystkim na moje szczęście wpływają moi bliscy, najcześciej są to moje przyjaciółki, które potrafią mi dostarczyć dużo radości, pozytywnych sytuacji i chwil. Sam fakt, że są bardzo mnie uszczęśliwia. 

Martyna ( m-grabowska) : 
Myślę, że dzięki mojej rodzinie szczęście gości w moim życiu. Wspierają mnie we wszystkim co robię i mocno mi kibicują. Szczęściem jest to, że mam ich przy sobie. 

Paulina ( Mademoiselle) :
Nie potrafię wskazać wybiórczo sytuacji i ludzi, którzy sprawili, że jestem szczęśliwa. Myślę, że wszystkie sytuacje w moim życiu i wszystkie poznane osoby miały na to jakiś wpływ, mniejszy lub większy. 

3. Gdzie szukać szczęścia? 

Paulina ( Mademoiselle) :
Nie ma takiego miejsca, gdzie szczęście jest dla każdego dostępne na wyciągnięcie ręki. O szczęście trzeba zawalczyć, trzeba na nie zapracować i zasłużyć. 

Alicja ( Aleksis.Aliss) :
Każdy z nas na pewno ma swoje sposoby na osiągnięcie szczęścia. Sądzę, że szczęścia możemy więc szukać wszędzie. Wszyscy jesteśmy inni i każdy z nas jest wyjątkowy tak samo wszystko co nas uszczęśliwia jest wyjątkowe. 

Martyna ( m-grabowska) : 
Można je znaleźć w sobie.

4. Jak myślisz, na szczęście trzeba zasłużyć? 

Martyna ( m-grabowska) : 
Moim zdaniem szczęście w dużej mierze dotyka ludzi którzy na nie nie zasługują, ale nic z tym nie można zrobić, trzeba się z tym pogodzić i cieszyć nawet z najmniejszych rzeczy.

Paulina ( Mademoiselle) :
Nie raz jest tak, że pozornie wydaje nam się, że szczęście jest dziełem przypadku. Ale prawda jest taka, że sami mamy ogromny wpływ na swój los i na to, czy będziemy szczęśliwi. Na szczęście, z resztą jak na wszystko, trzeba sobie zasłużyć, zrobić coś, żeby udowodnić, że jesteśmy go warci. Szczęśliwymi przecież nie stajemy się ot tak. To my musimy wysilić się i zadać trud szukania szczęścia. Nigdy nie będzie na odwrót. 

Alicja ( Aleksis.Aliss) :
Czy na szczęście trzeba zasłużyć ? Hmmn.. Myślę, że większość ludzi zasługuje na szczęście, każdy z nas powinien tego stanu doświadczyć. Jedni doświadczają  w większej mierze inni mniejszej. Dla mnie są tak jakby dwa rodzaje szczęścia. Pierwsze to takie na które "pracowaliśmy" jest ono wtedy jak najbardziej zasłużone, oraz drugie tak jakby przypadkowe; takie chwile, sytuacje, które nas uszczęśliwiają a nie mamy na nie wpływu (to może być cokolwiek), ale czy na to zasługujemy ? Jasne, że tak. Podsumowując, moim zdaniem na szczęście nie trzeba zasłużyć, dlaczego jedni mieliby być szczęśliwi a inni nie ? Każdemu się należy odrobina szczęścia w życiu

5. Skąd wiesz, że jesteś szczęśliwa? 

Alicja ( Aleksis.Aliss) :
Szczęście odczuwam w różnych sytuacjach, chwilach, dość dużo rzeczy sprawia że jestem szczęśliwa. Szczęście rozpoznaje po swoich odczuciach, zachowaniu. Jeśli jestem szczęśliwa czuje się bardzo dobrze, jestem radosna, czuję takie ciepło w środku...

Martyna ( m-grabowska) :
Kiedy jestem szczęśliwa uśmiech nie znika mi z twarzy.

Paulina ( Mademoiselle) :
Nie przestałam marzyć. To chyba jest największy dowód na to, że jestem szczęśliwa. Bo ludzie nieszczęśliwi dawno stracili wiarę w to, że marzenia się spełniają, więc ich już nie mają. Co jeszcze? Nie straciłam motywacji. Chce mi się COŚ robić. Mam powód, by rano wstawać z łóżka. Jestem ciekawa świata. Dążę do swoich celów. A gdy czasami zdarzą się chwile słabości mam przy odpowiednich ludzi, którzy zawsze mi pomogą. 


I jak Wam się podobało? Chcecie więcej postów z udziałem innych blogerek? Jeśli tak, z kim? Nie zapomnijcie napisać czym dla Was jest szczęście. 

Love xx Ulka

Blogi dziewczyn :

Alicja
http://aleksisaliss.blogspot.com/









23 komentarze:

  1. Dziękuję kochana za wywiad! Świetny pomysł!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie szczęście to małe rzeczy - zachód słońca nad brzegiem morza, kwiaty zebrane z ogródka itp. Dobry pomysł z tym wywiadem i dobrze dobrane pytania :)

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Czasami najmniejsze rzeczy wnoszą do naszego życia najwięcej szczęścia ♥

      Usuń
  3. Post wyszedł Ci naprawdę wspaniale. Dziękuje kochana, że mogłam wziąć udział w wywiadzie :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja cieszę się, że zgodziłaś się odpowiedzieć na moje pytania ♥

      Usuń
  4. Świetna akcja! Już odwiedzam blogi dziewczyn :)
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł. Szczęście to dostrzeganie małych rzeczy według mnie:D
    Zapraszam do mnie (odwdzięczam się za obserwację):
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, dziękuję Ci, że mogłam wziąć udział w wywiadzie.
    Całość prezentuje się po prostu genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dla mnie to była czysta przyjemność ;)

      Usuń
  7. Świetne zdjęcia i odpowiedzi na pytania :)

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetny pomysł na post! Moim szczęściem są wspomnienia ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł ze zrobieniem takiego małego wywiadu z blogerkami jest świetny :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł na post! Śliczne dziewczyny! Blogi odwiedzę ;)

    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł na posta, nie widziałam czegoś takiego na żadnym blogu! :)

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Love these beautiful looks!
    xo, Jane
    http://www.fitfabfunmom.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny wywiad ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne odpowiedzi :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/07/jak-aktywnie-spedzic-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo oryginalny post! Oby takich więcej :)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xoxo
    http://lucky-veronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Punkt widzenia Pauliny zdecydowanie najbardziej podobny jest do mojego. Post jest naprawdę świetnym pomysłem :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog i bardzo ładne zdjecia. strasznie podoba mi się twoja uroda:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń