Szukaj

Translate

poniedziałek, 18 lipca 2016

Fashion life hacks



Heej, dzisiaj przygotowałam dla Was post z life hackami. Tym razem są to modowe patenty. Zapraszam.

Czyszczenie starych swetrów

Jeśli Wasz ulubiony sweter jest już stary i pełen kłaczków na pewno nie wygląda tak ładnie jak w czasie, kiedy go zakupiłyście. Spokojnie, nie ma co się martwić, wystarczy użyć zużytą maszynkę do golenia i cieszyć się świetnym, odnowionym swetrem.





Oczko w rajstopach

Czy wy też za każdym razem, kiedy wychodzicie gdzieś w spódnicy, musicie brać zapasową parę rajstop? Teraz już nie będzie potrzeby. Całe rajstopy spryskajcie lakierem do włosów. Wasze rajstopy delikatnie się usztywnią i gwarantuję Wam, że żadne oczko Wam nie puści.
Jeśli zapomniałyście użyć lakieru do włosów, a w waszych rajstopach pojawiło się niewielkie oczko, chwyćcie po bezbarwny lakier do paznokci i pomalujcie nim ,,kontury'' oczka. Dalej nie pójdzie! :D




Odświeżanie butów

Jeśli Wasze buty nie pachną zbyt przyjemnie, wsypcie w nie sodę. Jeśli nie chcecie, żeby ta soda była porozsypywana po całych butach, przesypcie ją do pustej torebki po herbacie, a następnie zwiążcie torebkę gumką recepturką i taki ,, pakunek'' spokojnie włóżcie w Wasze buty. 






Czyszczenie białej  gumy w bucie

 Nie możecie w żaden sposób doszorować białej gumy w trampkach? Mam dla Was trzy sposoby, które pomogą Wam doprowadzić buty do idealnego stanu. Pierwszy i chyba mój ulubiony jest to użycie starej szczoteczki i pasy do zębów. Pasta bez problemu pozbędzie się niechcianego koloru z białej gumy. 
Drugim sposobem jest przemycie gumy zmywaczem do paznokci. Nalewacie zmywacz na wacik i przecieracie. 
Ostatni patent to przejechanie po białej części cytryną. Efekty gwarantowane!





Odciski

Odciski to koszmar każdej dziewczyny, na szczęście wiem jak temu zapobiec. Spryskajcie/ wysmarujcie swoje stopy dezodorantem. Nieważne czy w kulce czy sprayu. 




Spadające buty

Jeśli macie dosyć spadający, chlapiących się butów lub potykania się chodząc na szpilkach, spryskajcie buty lakierem do włosów.





Uparty suwak

Chyba wszyscy znają ten problem, kiedy zaśpimy zimą do pracy, szkoły, śpieszymy się a nasz zamek od kurtki postanowił się zaciąć. Wystarczy szybko sięgnąć po ołówek lub kredkę ( najlepiej świecową) i problem z głowy. 




Odnawianie zamszowych butów

Twoje zamszowe buty nie prezentują się tak idealnie jak kiedyś? Masz dwa sposoby, aby to naprawić. Pierwszy delikatnie przetrzyj buty pilniczkiem do paznokci, a jeśli boisz się, że je zniszczysz, użyj skórki od starego chleba




Zarysowane lakierki

Wiesz już jak uratować zamszowe buty, a co jak zarysujesz swoje ulubione lakierki? Nie ma co się martwić. W miejscu, gdzie jest rysa posmaruj wazeliną.




Szybkie prasowanie

Ostatnim hakiem jaki wam przedstawię jest nic innego jak prasowanie prostownicą. Kiedy macie niedokładnie wyprasowany kołnierzyk, czy inną niewielką część ubrania, a nie chce Wam się wyciągać żelazka, rozstawiać deski itd, użyjcie prostownicy. Szybko i efektownie!



Na dzisiaj to tyle, mam nadzieję, że Wam się podobało i skorzystacie z wybranych przeze mnie patentów.

Love xx Ulka

Obrazki i pomysły pochodzą ze strony Pinterest

13 komentarzy:

  1. Super post i świetne rady ;) Niektórych nie znałam :D

    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomocny post! Na pewno kiedyś wszystkie te rady okażą się pomocne :)

    Pozdrawiam :)
    Factory-Books

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysl na post, jeszcze sie z takim nie spotkalam;)
    bardzo pomocne tipy, chetnie wyprobuje gdy bede w takich sytuacjach;)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kurde o większości nie miałam pojęcia :D
    masz może ochotę na wspólną obserwację? :) jeśli tak, daj znać u mnie, a ja uczciwie się odwdzięczę ;*
    pozdrawiam, kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły... jeśli chodzi o buty, nie znałam ich wcześniej :) Bardzo przydatny post :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow those are very handy tips. Thank you for sharing

    Zunera-Serena.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno skorzystam z twoich porad :D
    Zapraszam na mojego bloga Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatny wpis :) własnie mi przypomniałaś że miałam sobie buty skleić :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To chyba jeden z ciekawszych postów na jakie dzisiaj tu trafiłam! Triki na pewno się przydadzą, dzięki :)

    Może wpadniesz na kawałek lata? :) SUMMER | tag + inspirations

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post!
    Obserwuję i zapraszam do siebie :3 http://olamyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń