Szukaj

Translate

piątek, 1 lipca 2016

A co po gimnazjum?

Hej, w dzisiejszym poście napiszę Wam, do jakiej szkoły idę po wakacjach, dlaczego wybrałam tą szkołę, czy jestem pewna mojego wyboru? Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do czytania.



Nad wyborem szkoły zastanawiałam się bardzo długo, a decyzję podjęłam w ostatniej chwili i szczerze mówiąc nigdy nie spodziewałam się, że padnie właśnie na tę szkołę. Kolejne cztery lata mojego życia spędzę w technikum, dokładnie technikum obsługi turystycznej.
Okeeej, wyjdźmy od tego, że moim typem od zawsze było liceum. Uważałam, że będę miała więcej czasu na przemyślenie tego, co rzeczywiście chcę robić w pszyszłości. Technikum nawet nie przechodziło mi przez myśl, z racji tego, że musisz wybrać to, co konkretnie chcesz robić, a ja, uwierzcie mi, jestem najbardziej niezdecydowanym człowiekiem na Ziemi.
Kiedy nadszedł czas składania papierów, byłam w totalnej kropce. Uczęszczanie do tej samej szkoły, co połowa moich znajomych wydawało mi się zbyt banalne. Odrzuciłam interesujące mnie licea i zaczęłam poszukiwania idealnego technikum. Okazało się, że mało tego, że nic dla siebie nie znalazłam, to w każdym technikum jest pięćset razy więcej znajomych niż w którymkolwiek liceum. Mama stwierdziła, że nie ma mowy, abym poszła dalej niż do miejscowości oddaloniej 30 km. No, ale zaczęła zauważać, że jako jedyna z całego rocznika nie wybrałam szkoły i jak się wydawało nie miałam zamiaru nic wybierać, zlitowała się i powiedziała, że mogę iść do szkoły, do której obecnie się wybieram, mimo że jest o wiele dalej niż 30 km. Warunek jest taki, że muszę mieszkać w internacie ;(((
Ale OKEEEJ, przeżyję internat, ważne, że nikt mnie tam nie zna.
Dlaczego wybrałam tę szkołę?  No pewnie domyślacie się, że głównym powodem była ucieczka od znajomych. Nie chodzi tutaj o dobrych znajomych czy przyjaciół, nie chodzi nawet o tych ,,złych'' znajomych. Rzecz w tym, że w każdej szkole, każdy rocznik zatłoczony jest osobami z mojego gimnazjum i no chyba rozumiecie. Drugi powód był taki, że jak zawsze w oczach znajomych chciałam być orygilnalna #brawoja
 Czy jestem pewna wyboru? Nie. Zawód, którego będę się uczyć, zdecydowanie nie jest czymś, co chcę robić przez całe życie, ale też nie jest tak, że idę do tego technikum totalnie na siłę. Tak, jestem pokręcona, zdaję sobie z tego sprawę. Zresztą, tak czy siak, czekają mnie studia i dopiero za cztery lata stanę przed prawdziwym, życiowym wyborem.
Na dzień dzisiejszy powiem Wam, że ogromnie się boję nowej szkoły, ale też czuję ogromną falę ekscytacji. Nie znam miasta, nie znam szkoły, nie znam nikogo.
Czas rozpocząć nowy rozdział mojego życia! 


Love xx Ulka

9 komentarzy:

  1. Kierunek turystyczny jest naprawdę fajny. Moja koleżanka się na taki wybrała i jest zadowolona ^^ Życzę powodzenia w nowej szkole! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kierunek, ja tam o technikum nie wiem nic, bo jestem po szkole średniej, ale przynajmniej nazwa zachęcająca :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście ten wybór mam już za sobą, ale mogę się przyznać, że nie było łatwo. Miałąm mnóstwo pomysłów, a wreszcie wybrałam całkowicie co innego i nie żałuje ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona ze swojego wyboru. Jeśli nie, zawsze możesz się przenieść:)
    tutaj ten sam temat, z mojego punktu widzenia: http://morovv.blogspot.com/2016/06/kilka-sow-o-liceum-jak-wyglada-moj.html pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam kiedy ja miałam dokładnie taki sam dylemat, a teraz będę kończyć technikum. Nie jest tak źle,czas leci strasznie szybko, zanim się obejrzysz, będziesz w 4kl. Najgorsze egzaminy zawodowe -.-
    No cóż, życzę Ci powodzenia i trzymam kciuki :)

    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybór szkoły po gimnazjum to jeden z pierwszych ważniejszych wyborów, więc warto się porządnie nad tym zastanowić. :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  8. fajny kierunek ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń