Szukaj

Translate

czwartek, 16 czerwca 2016

Powiedz to!

Jak często ukrywamy swoje uczucia? Dlaczego nie mówimy innym, że nam na nich zależy? Nieważne, czy są to rodzice, przyjaciółka, chłopak, dziewczyna czy osoba, za którą szalejemy od dawna. Mamy tak niewiele czasu na powiedzenie tego, życie jest takie krótkie... Nie mamy pojęcia ile nam go jeszcze zostało. Tydzień, rok, 80 lat? Nie wiemy. Nie bójmy się mówić : kocham cię, zależy mi na tobie, dziękuję, że jesteś. Niby zwykłe słowa, a znaczą tak wiele.


Idź teraz do swoich rodziców i powiedz, że ich kochasz. Odwiedź przyjaciółkę i przyznaj jak bardzo jest dla ciebie ważna. A ten chłopak, którego uśmiech śni ci się po nocach? Ta dziewczyna, której oczy są dla ciebie najpiękniejsze na świecie? Podejdź i powiedz co czujesz. Może on/ona czuje to samo? Jeśli się nie odważysz, będziesz żałował do końca życia, bo skąd pewność, że na przykład po ukończeniu szkoły, znowu zobaczysz jego uśmiech, spojrzysz jej w oczy?
Jeśli chodzi o rodziców... Robią dla ciebie tak wiele. Kochają cię! Ty ich też, nie ukrywaj tego. Powiedz im to, nim będzie za późno. Niedługo Dzień Ojca, podczas składania życzeń nie zapomnij o trzech ważnych słowach : ,,Tato, kocham Cię''.  Mój tata nigdy tego ode mnie nie usłyszał, niestety, jest już za późno... Zbyt późno dostrzegłam, jak jego obecność była dla mnie ważna, nie popełniajcie tych samych błędów co ja. Wstań i powiedz rodzicom, jak bardzo ich kochasz! Nie zapomnij o babci, dziadku, rodzeństwie, przyjaciółce i chłopaku z cudownym uśmiechem ;)
Nieważne ile masz lat, 
jesteś człowiekiem. Masz uczucia. Powiedz to! Teraz!

Jutro może być za późno.

Love xx Ulka


















16 komentarzy:

  1. jejku jaki cudowny post i tyle w nim prawdy ^^


    http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetny post! Większość ludzi niestety nie umie okazywać swoich uczuć, a gdy chcą to zrobić jest czasem za późno. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstydzimy się jakoś, sami wiemy, że to dobre ale coś w nas siedzi. Codziennie dziękuję idolom za ich uśmiechy, jeden z nich wyciągnął mnie z takiego bagna. Walczę każdego dnia by być obok, raz mi się udało :) Rodzice niby zwykła rzecz, każdy to ma . Jednak nie, w moim przypadku rodzina jest troszkę robita. mama mieszka w Chinach i bardzo za nią tęsknię i chyba się niedługo tam przeprowdze. Jak rozmawiam z nią na skype ona mowi kocham cie,a ja takie....


    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że to ważne, aby mówić, co się naprawdę myśli i co w nas siedzi. Czasem naprawdę marnujemy wiele szans na lepsze życie.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. No rzeczywiście.. Często ukrywam to, co tak naprawdę chciałabym powiedzieć. Czasem po prostu trudno wydusić coś z siebie.. Pozdrawiam cieplutko: typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście nie mam z tym problemu i swoim najbliższym mówię co do nich czuję :)
    Zapraszam na mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda... Nie wszyscy potrafią szczerze mówić o tym co czują, co jest przykre. Całe szczęście ja zostałam obdarzona szczerością i po prostu nie jestem w stanie tego wszystkiego tłumić ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post :D Szkoda że tak mało ludzi potrafi mówić o swoich uczuciach :/
    Zapraszam również do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny post, uczucia są w życiu bardzo ważne;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny post.
    Kiedy zaczęłam czytać , nie potrafiłam oderwać oczu od monitora.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat należę do osób, które codziennie uświadamiają rodzicom jak bardzo ich kochają. Takie rzeczy przychodzą z wiekiem :) Bardzo fajny post :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie lubię w sobie ukrywać uczuć i bardzo często mówie jak bardzo kocham osoby, które są mi najbliższe :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Należy szczerze i otwarcie wyznawać swoje uczucia. Super post! :)

    High Five? :)
    https://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne słowa, cudne zdjęcia!

    http://silvervea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda... cudowny post <3
    zapraszam do mnie http://sazanaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To smutne, że jako ludzie nie potrafimy okazywać swoich uczuć, często się tego wstydzimy oraz boimy konsekwencji w przypadku obcych osób :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń