Szukaj

Translate

piątek, 20 maja 2016

Ulubieńcy ostatnich miesięcy

Hejka!
Powracam z ulubieńcami! Dawno ich nie było, a po wyświetleniach widzę, że bardzo lubicie tego typu posty. Postanowiłam, że nie będę dodawać Ulubieńców co miesiąc, bo nie znajdę aż tylu rzeczy, które są warte polecenia, dlatego taki post będę pisać raz na jakiś czas. Jeśli jesteście ciekawi co mam wam do polecenia w tym miesiącu, zapraszam do czytania dalej ♥


Kosmetyki:

Avon Big&Multiplied

Używam tego tuszu od niedawna, ale już zdążył skraść moje serce. Bardzo, bardzo mocno wydłuża, pogrubia. Daje efekt naprawdę spektakularnych rzęs, dlatego jeśli lubicie delikatne rzęsy, polecałabym używać go na imprezy czy jakieś większe wyjścia. Ja uwielbiam efekt sztucznych rzęs i bez problemu używam tej mascary na co dzień. Jedyna wada jest taka, że kiedy nałożycie go za dużo może się osypywać, ale przy max dwóch warstwach nie ma problemu.







Korektor Bell Secretale

Zawsze miałam negatywne nastawienie do produktów z firmy Bell, ale postanowiłam dać im drugą szansę i zakupiłam korektor rozświetlający, który bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Dosyć dobrze zakrywa cienie pod oczami, gdzie ja mam już naprawdę okropne cienie, nie zbiera się w liniach mimicznych, z czym też mam często problem, ponieważ ciągle się uśmiecham.  Polecam






Konturówki wibo lip define 2 i essence satin mauve 06

Bardzo ładne moim zdaniem kolory. Trwałość mają średnią, ale jak na tak tanie konturówki jest naprawdę bardzo dobrze, miękkie, łatwo się rozprowadzają. Polecam

     








Perfumy Little Black Dress Avon

Zapach, który skradł moje serce. Kocham, nic więcej nie mogę powiedzieć :D Perfumy dosyć mocne i nie lubię ich na co dzień. Na razie mam wersję ,, do torebki'', a z pewnością zakupię większą. Nie potrafię opisywać zapachów, więc wybaczcie :D 




Seriale/ Programy

Nie tak dawno zaczęłam oglądać Pamiętniki Wampirów i już zaczynam 7 sezon. Serial świetny, gorąco polecam, ale jak dla mnie wciąż na pierwszym miejscu są Słodkie Kłamstewka ♥



Drugi program, który mnie pochłonął jest to Agent-gwiazdy . 11 odcinków obejrzałam w około 2 dni.  Niestety już się skończył. Jeśli nie widzieliście, musicie koniecznie odwiedzić Player ♥




Piosenki: 

Ariana Grande - Dangerous Woman  



POSŁUCHAJ


No- Meghan Trainor 


POSŁUCHAJ

Same Old Song - The Weened



POSŁUCHAJ



Bad Girls - M.I.A


POSŁUCHAJ


Michał Szpak - Upaść ale wstać
Michał Szpak - Ostatni Zakręt 


Yes- Demi Lovato 

POSŁUCHAJ



Quebonafide ft. Czesław Mozil - Bollywood

 
POSŁUCHAJ


Cytat : ,, Ze szczęściem czasem bywa tak, jak z okularami, szuka się ich, a one siedzą na nosie" 

Także to na tyle. Mam nadzieję, że Wam się spodobało. Zapraszam na mojego snapa i instagram, które znajdziecie po lewej stronie bloga ♥


Love xx Ulka

*Wszystkie zdjęcia z Google


4 komentarze:

  1. Napisałaś, że dopiero zaczynasz, a świetnie Ci idzie :)
    Bardzo interesujący post, równiez lubie megan i "agent gwiazdy" ..Obserwuje i życzę powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam maskary, które wydłużają i pogrubiają rzęsy! A co do TVD to uwielbiam, niestety już skończyłam obecny sezon i czekam z niecierpliwością na kolejny!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń