Szukaj

Translate

sobota, 28 maja 2016

Inspirations | Selena Gomez

Hejka, przychodzę dzisiaj z taką nową serią. Właściwie to nie wiem, czy można nazwać to serią, ale mniejsza. Chodzi o to, że będę dodawać zdjęcia gwiazd, ich stylizacji, abyście mogli się czasem zainspirować. Sama uwielbiam przeglądać takie rzeczy, więc mam nadzieję, że Wam też się spodoba. Na pierwszy ogień idzie najpiękniejsza dziewczyna na świecie, której uśmiech jest lekarstwem na wszystko. Selena Gomez! ♥ Zapraszam








































Love xx Ulka

6 komentarzy:

  1. Wspaniałe inspiracje *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie Selena Gomez jest inspiracją odkąd zaczęłam oglądać 'Czarodzieje z Wayve... place' nigdy nie mogłam wymówić nazwy haha
    jest uzdolniona we wszystkich kierunkach artystycznych, a ponadto przepięęknaaa
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Selena jest moją idolką od czasów 'Czarodziei z waverly place'.
    Świetne zdjęcia <3
    obserwuje :* i zapraszam do siebie
    ulciiakblog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo lubie inspirować się różnymi gwiazdami. Takie posty są według mnie bardzo ciekawe :)
    http://wilczynskaklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń