Szukaj

Translate

niedziela, 1 maja 2016

Jak po egzaminach?

Witajcie!
Wiem, że miałam odezwać się do Was od razu po egzaminach, no ale nie wyszło, przepraszam. Na początek napiszę jak mi poszły egzaminy. Język polski, to według mnie była totalna pestka, naprawdę. Historia byłą taka średnia, nie była zbyt trudna, ale do łatwych i przyjemnych też nie należała. Przyrodnicze... MASAKRA. Nie umiałam większości rzeczy. Powiem Wam taką ciekawostkę, kochana Pani od fizyki, którą darzę ogromną miłością (sarkazm) stwierdziła, że nie będzie nas uczyć o zwierciadłach, ponieważ i tak nie będzie tego na egzaminie. A tu BUM. I klasa 3B nic nie umiała. Nie pozdrawiam.
Matematyka według mnie była dosyć łatwa, a uwierzcie mi, z matematyki najlepsza nie jestem :D Na koniec został angielski i jak dla mnie było mega trudne. Z angielskiego jestem dosyć dobra, ale podstawa jak i rozszerzenie trochę namieszały mi w głowie. No trudno, jakoś to będzie, co nie? :D

Tak przy okazji, powiem Wam, że dopiero teraz zrozumiałam, że moja klasa jest najlepsza na świecie.  Jak wiecie, mam nogę w gipsie, no ale do szkoły muszę chodzić, na szczęście klasa 3A jest cały czas w jednej sali na parterze, ponieważ mają chłopca na wózku. Teraz ja uczę się razem z nimi. Od razu zaznaczam, że nie miałam żadnych problemów z uczeniem się z inną klasą, bo bardzo dobrze znam te osoby i większość lubię. Dobra do rzeczy Ulka! Ludzie z mojej klasy 3B cały czas przychodzą do mnie na przerwach odwiedzać mnie i tak na zmianę grupkami. Niby nic, ale to jest takie kochane :D Opowiadają mi wszystko co się dzieje, kto uwagę dostał i tak dalej :D Wrócę do tych egzaminów. W czasie przerw tak słodko się o mnie troszczyli i pomagali mi, mimo że tego nie chciałam. Oczywiście, chłopaki musiały się pośmiać, pożartować, poskakać na kulach, ale byłabym zdziwiona, gdy tak nie zrobili. Szczerze przyznam, że w klasie mam o wiele lepsze kontakty z chłopakami niż dziewczynami, ale jak się okazało, dziewczyny też trochę mnie lubią heheh :D Jejku, no w szkole teraz panuje taka zajebista atmosfera. Miło jest wiedzieć, że ktoś za tobą tęskni, nawet w malutkim stopniu.
Wczoraj moja klasa zrobiła ognisko klasowe, ja na nim nie byłam z wiadomych przyczyn. Wpadali na pomysł, że do mnie przyjadą i tak stali pod moim domem i czekali na mnie, żeby się chociaż przywitać. Dziwne, że chciało im się jechać rowerami jakieś 3 km od  miejsca ogniska do mnie. Kiedy do nich wyszłam, tak słodko się ucieszyli. No wiecie co, nie spodziewałam się tego po tych wariatach. Niby nic, ale sprawiło tyle radości, no słuchajcie, sam fakt, że ktoś przez chwilę o tobie pomyślał. Mega!

A teraz kilka pytań do Was. Jak Wam poszły egzaminy? Trudne czy nie? Jaki post chcielibyście zobaczyć u mnie? Ulubieńców, Ubierz się jak..., Inspiracje czy może chcecie, żebym wypowiedziała się na konkretny temat? Jaki? A może macie jakiś inny pomysł? Piszcie :* 

Love xx Ulka ♥







Photos snapchat : uciiakk

7 komentarzy:

  1. obs/obs? jeśli tak daj znać u mnie na blogu :)
    http://xiuxiu-san.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Egzaminy poszły mi bardzo zle ;(.
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszamy do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję już dawno ;) Pozdrawiam

      Usuń
  3. również obserwuję :)

    http://xiuxiu-san.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Zapraszam do mnie stylowaahelixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post!
    http://t-beyourself.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba odwiedzaj go częściej i zapraszam do zaobserwowania na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń