Szukaj

Translate

sobota, 28 maja 2016

#2 Ubierz się jak... Miranda Kerr

Dzisiaj kolejny post z serii Ubierz się jak... Tym razem podpatrzymy outfit od Mirandy Kerr.  Zapraszam ♥






Pierwsze co rzuca się w oczy, jest to czarna kurtka z frędzlami. Znalazłam dla Was dwie podobne. Oto moje propozycje : 

Orsay 140 zł. LINK

                                     


Reserved 99,99 zł LINK
                                       


Bluzka w paski



Sinsay 29.99 zł LINK

Czarne spodnie, no słuchajcie, czarne spodnie to znajdziemy praktycznie wszędzie ;) ^^


H&M 99,90 zł LINK





Love xx Ulka

19 komentarzy:

  1. Niby prosto, klasycznie, a ze smakiem i gustem. Perfekcyjnie! :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)
    cakesbykejt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, w moi stylu : )
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest super! Niby prosta ale kobieco i z klasą! :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby taka prosta stylizacja, ale za to jaka kobieca. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne posty, jej styl przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurteczka świetna oraz takie dopasowane bluzeczki całkowicie w moim guście!
    agataprosolphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie lubię styl Mirandy

    obserwuję!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja! Po prostu nic dodać, nic ująć :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. od dawna poszukiwalam wlasnie takiej kurteczki z fredzlami <3 swietny wpis ;)

    pozdrawiam cieplutko, JUST EMSi wpsólna obserwacja napisz u mnie w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezły look. Proste, ale z klasą i eleganckie.
    Obserwuję ^u^
    Zapraszam na mojego bloga
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja. Proste i eleganckie- to co lubię. Zdecydowanie mój styl.
    Zapraszam na konkurs na moim blogu!
    Tyburskajuliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda świetnie ale za to elegancko,staranie!

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. this post is perfect
    XOXO FASHIONSOBSESSIONS | FACEBOOK |
    INSTAGRAM
    FOLLOW MY BLOG ON GOOGLE+ AND
    GOOGLE FRIEND CONNECT

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja jak zawsze świetnie dobrana *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta stylizacja jest cudowna.

    https://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta kurtka zdecydowanie smaku temu look-owi!

    OdpowiedzUsuń