Szukaj

Translate

niedziela, 17 kwietnia 2016

Krótkie włosy? Znowu gips? Egzaminy?

Siemka!! ♥
Dawno tak do Was nie pisałam, ale dzisiaj mnie jakaś wena naszła. Muszę przyznać, że ostatnio w moim życiu nudno nie było. Powiem Wam, że w swoim wyglądzie zmieniłam coś, co nie myślałam, że kiedykolwiek nastąpi :D Ścięłam włosy. Tak, wiem, śmiech na sali, ale włosy to był trochę taki mój znak rozpoznawczy w szkole #dystans XD Nigdy w życiu nie miałam krótkich włosów, przez większą część dotychczasowego życia sięgały mi do pasa, oczywiście czasami były z pięć centymetrów dłuższe bądź krótsze, bo w końcu trzeba co jakiś czas je podciąć. Teraz włosy sięgają mi zaledwie do obojczyków. Pamiętam, kiedy weszłam do szkoły to wszyscy takie ,,WOOOW Ulka ścięła włosy i to jak krótko''. Zaraz oczywiście pytania czy mi nie szkoda itd... Szczerze, mimo tak ,, drastycznej'' zmiany, nie czuję różnicy. Włosy nie zęby, odrosną :D Myślę, że warto w zyciu podejmować takie małe zmiany.
 Żeby nie było tylko o włosach, wspomnę Wam o moich licznych wizytach u lekarzy.
 Ostatnio mam straszny problem z zębami, bolą mnie dosłownie wszystkie. Myślałam, że mam tak zepsute, ale dentysta stwierdził, że wszystkie mam piękne, zdrowe i tak dalej, ale problem w tym, że nie mam czwórek. Co mnie trochę zdziwiło, bo żadnych szpar czy czegoś nie mam. Muszę iść teraz znowu do jakiegoś innego dentysty i bedziemy patrzeć co z tym zrobić. No cyrk normalnie.
Kolejna sprawa, moje super kości. Kilka lat temu, w piątej klasie miałam zwichnięcie rzepki i nie wiem czy wiecie, ale jak ona raz ,,wypadnie'', potem będzie tak co jakiś czas przy nierozważnym stąpnięciu wypadać, uwierzcie mi, coś okropnego i uciążliwego. I ona rzeczywiście mi się co jakiś czas przesuwała i wracała na swoje miejsce, trochę pobolało i przestało, ale przy ostatnim razie tak mnie zaczęła boleć, że nie obyło się bez wizyty u ortopedy. Co stwierdził mój lekarz? Że będę miała operację, podciągnięcie więzadeł i śruby. Czy coś takiego. Muszę z mamą podjąć decyzję do maja i szczerze nie wiem co zrobić :D Jeśli macie o tym jakiekolwiek pojęcie, piszcie.
Jakiś tydzień temu zwichnęłam rzepkę drugiego kolna. * niech żyje spryt*  Powiedziałabym Wam jak, ale stwierdzicie, że jestem najbardziej niedorozwiniętą niezdarą na świecie. Whaterver.  Całą nogę mam w szynie przez dwa tygodnie, a potem jeszcze miesiąc w gipsie *tadam* Co ciekawego jestem w trzeciej klasie gimnazjum i jak to zazwyczaj bywa, czekają mnie egzaminy. Iść na egzamin w gipsie ciągnącym się od kostki po udo... Mniejsza z egzaminami, jeśli pomyślę ile ominie mnie wycieczek, ognisk, odpałów to szlak mnie trafia. Dodam, że mam w maju bierzmowanie, komunię u siostry i wesele u znajomej. O ile bierzmowanie muszę przyjąć, na komunię też bez problemu pójdę, to wesele mam zmarnowane. Ughhh
 A właśnie, egzaminy. Już jutro piszę pierwsze przedmioty. Moi znajomi wysyłają snapy, gdzie rozwiązują próbne testy, powtarzają daty, uczą się wzorów, a ja w tym czasie piszę bloga, oglądam Plotkarę i Pamiętniki Wampirów, a co ciekawsze przeglądam na yt ścinki filmów z Disneya z moich czasów. Jak to brzmi ,, moich czasów'' XDD
Czy boje się egzaminów? Nie. Jestem tego zdania, że jeśli nie nauczyłam się  czegoś przez trzy lata, nie nauczę się przez jeden dzień, a zresztą i tak nie trafię w to, co dadzą. Egzaminy to moim zdaniem, rodzaj takiej loterii.
No cóz, ja się z Wami żegnam. Napiszę coś po egzaminach. Tymczasem zyczę wszystkim trzecioklasistom powodzenia!! ♥
Zapraszam na snapa i insta ( lewa strona bloga ;p )

Love xx Ulka

6 komentarzy:

  1. Ja ścięłam włoosy i nie żałuję <3 Ładne zdj!

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal wyglądasz ślicznie! <3
    Też ścięłam włosy i nie żałuję, tylko ja krócej :P
    Post świetny, moim zdaniem :)

    llifeisworthliving.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz! *.* ^^

    OdpowiedzUsuń