Szukaj

Translate

piątek, 4 marca 2016

Ulubieńcy stycznia i lutego

Heii!
Wróciłam po krótkiej przerwie, ale wiecie... szkoła ;/ Normalnie w tygodniu nie mam sił, chęci i czasu na napisanie czegokolwiek, a z ulubieńcami to już zwlekam tak mocno, jak tylko mogę.  Mimo, że są to ulubieńcy z dwóch miesięcy, nie ma tu super ciekawych rzeczy, ale z racji, że ostatni taki post ma najwięcej wyświetleń i jak się nie mylę komentarzy, postanowiłam, że ponownie zrobię wpis, o tym, co przypadło mi do gustu w ciągu tych dwóch miesięcy. Zapraszam do czytania ;)

Kosmetyki

1. Makeup Revolution Ultra Contour Palette

Ostatnio zamówiłam sobie tę paletę do konturowania i jestem zachwycona. Można nią uzyskać zarówno delikatny, codzienny efekt jak i mocny, porządny, imprezowy look. Od jakiegoś czasu używam jej codziennie. Świetna pigmentacja, produkty długo utrzymują się na twarzy, bronzery świetnie się rozcierają, nie robią plam, a rozświetlacze to już w ogóle bajka ♥ No cudowna paleta, polecam ♥ 










2. Cienie do brwi Pierre Rene

Świetne, niedrogie cienie. Bardzo się z nimi polubiłam i od stycznia moje brwi wykonuję właśnie tą paletką. Bardzo podoba mi się to, że w ,, zestawie'' dołączony jest wosk. Możecie mi uwierzyć, że odkąd stosuję ten produkt moje brwi wyglądają naprawdę świetnie i często dostaję pytania od koleżanek jak ja robię moje brwi, że są tak ładnie zaznaczone, a to tylko zasługa cieni z Pierre Rene. Polecam







Książki

1. Poczwarka

Chciałabym Wam serdecznie polecić ksiązkę Doroty Terakowskiej, która nosi tytuł ,,Poczwarka''. Przeczytałam ją za namową mojej nauczycielki języka polskiego. Książka opowiada o młodym, bogatym małżeństwie, które marzy o idealnym życiu, idealnej rodzinie. Kiedy zdecydowali się na dziecko, byli przekonani, że urodzi im się cudowny bobas, który pomoże im w spełnianiu ich marzeń, mieli nadzieję, że będę wychowywać piękne, zdrowe, mądre, pełne talentów dziecko, niestety rodzi im się córeczka z Zespołem Downa. Nie będę dużo spojlerować, po prostu przeczytajcie, książka jest naprawdę piękna i warta uwagi. 




2. Mały Książę kolorowanka z sentencjami 

Tak, kupiłam sobie kolorowankę, ale kiedy zobaczyłam ją w Biedronce i chwyciłam w ręce, nie mogłam wyjść bez niej. W środku znajduje się wiele cudownych ilustracji, na każdej stronie macie wspaniałą sentencję, między innymi są cytaty z Małego Księcia. Ja się zakochałam. Coś pięknego, polecam ♥ 



  


Gadżety 

1. Kubek termiczny



Ostatnio również bardzo polubiłam się z kubkiem termicznym z Biedronki z napisem ,, Królowa jest tylko jedna'', no pasuje do mnie jak znalazł :D :P Jest czarno-biały i bardzo mi się podoba. Utrzymuje ciepło na jakiś czas, ale mi spokojnie wystarcza :D Świetny! ♥  

2. Kokardki

Przez cały styczeń jak i luty na mojej głowie gościły przeróżne kokardki. Mniejsze, większe, no przeróżne. Dzień w dzień miałam ten uroczy dodatek na sobie i jak na razie nie zamierzam z niego rezygnować :D 

Filmy i seriale 

1. Pretty Little Liars 
Serial, który pochłonął mnie jak nic. Wszystkie pięć i pół sezonu nadrobiłam w ponad miesiąc, w co po prostu  sama nie wierzę :D Zakochałam się :D ♥  LINK DO SERIALU

2. Mały Książę / Le petit prince 

Film animowany oparty na książce Mały Książę. Nie macie pojęcia z jakim zaciekawieniem i ekscytacją go oglądałam. Piękna, wzruszająca opowieść, która daje sporo do myślenia. Polecam obejrzeć ;) 
 LINK DO FILMU

Piosenki 

1. Zayn Malik - Pillow Talk
2. Little Mix- Secret Love Song
3. Ira- Ikar
4. Justin Bieber - Love Yourself


Także to tyle. Mam nadzieję, że się podobało. Chciałabym tylko zaznaczyć, że wszystkie zdjęcia brałam z Google, ponieważ mam strasznie słabe światło do robienia własnych, a chciałam już dodać tych ulubieńców. 
Piszcie w komentarzach o waszych ulubieńcach.
Love xx Ulka


 

7 komentarzy:

  1. Super post! Najbardziej zaciekawiła mnie ta książka :D
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobna do Poczwarki jest książka pt."Wyjątkowy Dzień" także bardzo ja polecam! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię produkty MUR :)

    Kochana mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Ogromnie mi zależy, z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ,,Małego Księcia", jest naprawdę świetny. Ja ostatnio poluję właśnie na kubek termiczny, ponieważ jeżeli nie zaopatrzę się w niego jak najszybciej to chyba zbankrutuję kupując codziennie herbatkę w szkolnym sklepiku :D

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń