Szukaj

Translate

środa, 3 lutego 2016

Zdejmij z oczu klapki




Heii! ♥

Przeglądając internety natknęłam się na ten oto obrazek. To zdecydowanie jest najmądrzejsza rzecz jaką przeczytałam w sieci.
W tych czasach anoreksja, bulimia, samookaleczanie stały się, że tak powiem bardzo popularne. Coraz więcej nastolatek, wręcz marzy o figurze anorektyczki. Wszelkiego rodzaju siniaki na skórze, blizny po cięciu stały się wyznacznikami fajności. Nigdy nie rozumiałam co w tym fajnego. Dlaczego piękne, zdrowe dziewczyny kilka dni złego samopoczucia, które jest jak najbardziej ludzkie, uważają za depresję i ,, chwalą się'' na wszystkich portalach społecznościowych, jakie to mają zjebane życie? Od kiedy człowiek z depresją ma chęci, aby napisać cokolwiek na asku, tumblr czy fabebooku? Hmm? Ludzie błagam was, przejrzyjcie na oczy... Zapytajcie czasami sami siebie, czy tak naprawdę macie takie złe życie? Każdy ma chwile załamania i jeden czy dwa błędy nie świadczą o tym, że jesteście bezwartościowi, do dupy, deprecha na całego i wgl.

Chciałabym wrócić do tych czasów, kiedy ważny był uśmiech, poczucie humoru... Co się stało z tymi ludźmi, dla których liczyła się dobra zabawa, pogoda ducha? Jak to możliwe, że przez kilkanaście lat zmieniły się aspiracje i cele życiowe?

Czasami takie użalanie się nad sobą jest naprawdę żałosne, a już na pewno nie pomaga w przezwyciężeniu smutku.  Niektórzy poważnie powinni zacząć myśleć i ogarnąć się.

Dobra, ja kończę ;) Mam nadzieję, że tym obrazkiem i postem dotarłam do kilku osób i zastanowicie się nad swoim zachowaniem, bo uwierzcie, szczęśliwi ludzie są bardziej doceniani ♥


PS: Ten post nie ma celu wyśmiewania chorób psychicznych, tylko uczulenia na nie nastolatków. :)

Zapraszam Was, na mojego snapa i insta, wszystko znajdziecie po lewej stronie bloga :P

Love xx Ulka










3 komentarze:

  1. mi się wydaje ze chyba kazdego dopada cos takiego w gimnazjum. Gdy ja do niego chodzilam tez byly mody na bycie smutnym i na odchudzanie się, to minie z wiekiem :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy przez to przechodzi
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że to jest nieuniknione, to dopada zdecydowaną większość młodzieży w tym wieku.
    Zapraszam do siebie - http://llifeisworthliving.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń