Szukaj

Translate

środa, 24 lutego 2016

Ludzka fala nienawiści


XXI wiek. Idziesz ulicą, szkolnym korytarzem. Wszyscy wokół ciebie wyglądają na takich życzliwych, miłych, każdy oznajmia jak  bardzo cieszy się z Twojego szczęścia. Tylko pytanie, ile szczerości jest w tym wszystkim? Zastanawiałeś się kiedyś jak bardzo fałszywi są niektórzy ludzie? Myślałeś kiedykolwiek o tym, że za tą nieskazitelną, zewnętrzną skorupą kryje się wstrętny robal, modlący się o Twój upadek?


Większością ludzi w tych czasach kieruje zawiść, zazdrość. Dokładnie obserwują oni osoby ze swojego otoczenia, komentują każdy ruch swoich znajomych, rodziny. Niby tak bardzo cieszą się, że wyjdzie ci coś w życiu, że jesteś szczęśliwy, ale tak naprawdę czekają aż poślizgnie ci się noga. Odkąd pamiętam, nigdy nie rozumiałam takiego zachowania. Nie rozumiałam i  nie rozumiem  fałszywości tego świata. Uwierzcie mi, że mam styczność z takimi ludźmi, zdziwilibyście się jak bardzo życzą mi nieszczęścia. Coraz częściej zdarza się, że próbując być ,, lepszymi '' ode mnie, skłonni są do tak wielkich kłamstw, że nawet sobie nie wyobrażacie. Dlaczego wzięłam słowo lepszymi w cudzysłów? A no dlatego, że nie ma ludzi lepszych i gorszych. Wszyscy jesteśmy równi i nie powinniśmy o tym zapominać.
Wiecie co jest w takich ludziach naprawdę słabe? Kiedy im coś się uda, albo nie wiem.... kupią coś fajnego czy coś i myślą, że jesteś cholernie zazdrosny, że chcesz to zepsuć, że nie możesz przeżyć, że tego nie masz. Nie rozumieją, że za przeproszeniem masz to w dupie, nie rozumieją, że nie życzysz im źle, mimo że oni są gotowi zeżreć całe szczęście siedzące w tobie.
Powiem Wam tak, ja nigdy nie miałam większego problemu z zazdrością, w sensie no mam wiele wad, ale zazdrość nigdy do nich nie należała. Zdaję sobie sprawę z tego, że czasami ciężko jest ludziom panować nad zazdrością, jeśli Ty masz z tym problem, pomyśl... Czy Twoja zazdrość jest czymś w stylu ,, Kurcze, ale ona ma fajnie, udało jej się, też tak chcę. Też osiągnę taki sukces, zapracuję na to'' czy może ,, Kurcze, ale ona ma fajnie, udało jej się, muszę zrobić coś, żeby odebrać jej to szczęście'' ...
Ten pierwszy przykład to moim zdaniem nic złego, ale drugi...
Dobra, to teraz wisienka na torcie. Tak samo jak są ludzie, którymi kieruje zazdrość, tak samo są ludzie, którzy ani trochę nie zazdroszczą ci niczego, ale i tak pragną twojego upadku. Bo co, bo przecież nie możesz być szczęśliwy. No i co zrobić? Ci ludzie są i nic na to nie poradzę...
Ludzie, czemu tak pragniecie upadku innych? Uszczęśliwia Was to? Jeśli czujecie się bardziej dowartościowani, robiąc rzeczy, do których zdolny jest zwyczajny śmieć, to ja wam współczuję.
Wyrzućcie z siebie ten okropny jad.
Prawda  jest taka, że im wyżej się wniesiesz, tym niżej próbują cię ściągnąć. To czy im się uda,
zależy tylko od ciebie.
Love xx Ulka










17 komentarzy:

  1. Też mnie to wkurza u niektórych ludzi, niestety w swoim otoczeniu mam takie osoby. Zawsze ktoś taki będzie więc nawet isę nad tym nie rozczulam ;)
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwe słowa!
    http://klaudencja.blogspot.com/ ----> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykre, że w tych czasach ludzie są tacy fałszywi, ale nic nie da się już z tym zrobić:)

    Zapraszam na nową notkę, keepgoiing.blogspot.com - klik!
    Jeśli Ci się spodoba może zaobserwuj? Zawsze się odzwdzięczam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie da :)
      a na bloga zajrzę ;)

      Usuń
  5. Bardzo dobrze i trafnie napisane, zgadzam się. Podoba mi się zdjęcie, super obrazuję to o czym piszesz.

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą! Super to opisałaś. OBSERWUJĘ
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny post, bardzo ciekawy ♥
    oby tak dalej
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    Poklikasz w linki?
    http://zoozelooveblog.blogspot.com/2016/02/42-take-off-your-clothes-blow-out-fire.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem, że takich ludzi jest na pęczki, ale ja ich nie rozumiem. Czy oni nie mają własnego życia i niczego ciekawszego do roboty? Zawsze chcą być NAJ.

    xaniell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludzi jest wiele , ale nie każdy człowiek ma czyste serce.
    Pozdrowienia
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń