Szukaj

Translate

wtorek, 23 lutego 2016

♥ beauty hacks ♥

Hejka!
Dzisiaj przychodzę do Was ze sposobami, które mogą ułatwić Wam codzienne życie, tak zwane beauty hacks, które powinna znać każda dziewczyna. Kilka pomysłów będzie moich, kilka zaczerpniętych z internetu. Starałam się wybierać takie, o których nie jest jakoś bardzo głośno w polskich internetach :D Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Zapraszam! ♥




1. Pokrowiec na wsuwki

Czy wy też zawsze macie problem z gubiącymi się wsuwkami? Ja zawsze kupuję ich miliony, a kiedy potrzebuję nie ma żadnej... tssaa... Niedawno odkryłam dosyć pomocny sposób, potrzebujecie jedynie dużego pudełka po TicTac'ach i ewentualnie kilku ozdób.






2.Chusteczki na świecenie

Nie wiem jak wy, ale ja nienawidzę nosić ze sobą jakichkolwiek kosmetyków, oprócz balsamu do ust. Nienawidzę też, kiedy świecę się w ciągu dnia, dlatego zawsze mam przy sobie chusteczki. Zwykłe, najzwyklejsze chusteczki higieniczne. Wystarczy, że przyłożycie taką chusteczkę do twarzy w miejsce świecenia i gotowe! Makijaż wygląda jak nowy bez ponownego nakładania pudru.

3. Podgrzewanie kredki

Nie oszukujmy się, że zrobienie idealnej kreski eyelinerem jest dla wielu z nas niemal wyzwaniem, na szczęście z kredką do oczu nie ma tak wielkiego problemu, a jeśli potrzymacie ją kilka sekund nad zapalniczką będzie wyglądać żelowy eyeliner ;)

4. Eyeliner z mascary

Jeśli macie ochotę na kreski, ale skończy się Wasz eyeliner, wystarczy wziąć skośny pędzelek do kresek i nabrać trochę mascary ze szczoteczki ;) Możecie cieszyć się pięknem swoich kresek :D

5. Cienie do powiek na usta

Już teraz nie musicie martwić się, że nie macie wymarzonego koloru pomadki do ust, wystarczy, że pokryjecie usta ulubionym cieniem do powiek i nałożycie balsam do ust.  Gotowe!

6. Spinacz do stanika

Wielu osobom przeszkadza to, że przy koszulkach z wycięciami na plecach widać stanik, ja osobiście nie mam z tym problemu, ale jak już znalazłam ten patent to czemu by wam nie pokazać? :D
Należy spiąć ramiączka razem spinaczem biurowym.





7. Tylko brwi

To jest właściwie takie oczywiste, ale nie zaszkodzi jak napiszę. Jeśli jesteś bardzo leniwą dziewczyną, np jak ja, zaśpisz rano i nie masz czasu na normalny makijaż, ale  przecież trzeba jakoś wyglądać, żeby nie odstraszać ludzi na ulicy, wystarczy, że pomalujesz swoje brwi. Twarz od razu będzie wyglądać lepiej ;)

8. Ogromne rzęsy

Jeśli jesteś typem dziewczyny, która uwielbia ogromne rzęsy, przed pomalowaniem drugiej warstwy nałóż na nie puder dla dzieci. Efekt spektakularnych rzęs gwarantowany.

9. Puder i mąka zamiast suchego szamponu

Jeśli skończył wam się suchy szampon, a wy potrzebujecie przywrócenia normalności swoim włosom, użyjcie mąki, pudru lub pudru dla dzieci. Tak, nakładałam mąkę na włosy już wiele razy :D Jeśli dobrze wmasujecie w głowę, nie będziecie mieć białych włosów :D polecam :P

10. Kreska i podkręcenie za jednym zamachem

U mnie to się nie sprawdziło, chyba nie potrafię tego robić, ale chodzi o to, żeby ,,pokolorować'' górną część zalotki kredką do oczu i normalnie podkręcić rzęsy, wtedy ma zostać na oku kreska. Taka jaką zrobiłybyście same. W moim przypadku, kredka odbiła się bardzo delikatnie i odrobinę zagęściła linię rzęs. Muszę wypróbować eyeliner zamiast kredki, myślę, że efekt będzie wyraźniejszy.





Okej, także to na tyle. Wiem, że Ameryki nie odkryłam, alby być może kiedyś wykorzystacie te sposoby

Love xx Ulka


5 komentarzy:

  1. Świetne sposoby :D O niektórych słyszałam już wcześniej. Swoją kredkę podgrzewałam nad zapalniczką, ale nic to nie dało. Widocznie taka kredka :D

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez twoj komentarz jeszcze raz sprawdziłam to z kredką i powiem ci, ze mi działa

      Usuń
  2. Super post! Wiele przydatnych rzeczy! :)
    Również obserwuje! ;)

    http://melodzia.blogspot.com/

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo te sposoby są bardzo przydatne :)!
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń