Szukaj

Translate

niedziela, 14 lutego 2016

Anti boyfriend TAG ♥

Hejka! ♥
Z racji, że mamy dziś Walentynki, przychodzę do Was z Anti-Boyfriend Tag. Jeeeej! Kto się cieszy? :D Tak, tak wiem, że na wszystkich blogach i kanałach na YT wszyscy robią super DIY, poradniki czy inne tego typu walentynkowe rzeczy, ale że ja nie rozumiem tego wspaniałego dnia miłości i nie obchodzę go od mniej więcej piątej klasy podstawówki, postanowiłam zrobić luźny Tag ;) Zapraszam ♥

1. Co jest najważniejszą cechą jaką szukasz u chłopaka? 

Jest wiele cech, które chciałabym, żeby posiadał mój chłopak, ale wydaje mi się, że nie mogłabym być z kimś, kto nie ma dystansu do siebie, nie jest ze mną szczery czy coś takiego. Musi być godny zaufania, szczery, no i wierny oczywiście :D  mieć dystans do siebie i świata ;)

2. Jaka cecha go wyklucza?

Brak szacunku do innych. Denerwuje mnie też arogancja i zbyt wysokie ego. Tyle w temacie :D

3. Czy powinien mieć limit wiekowy? 

Powiem Wam, że kiedy byłam młodsza uważałam, że to wstyd mieć młodszego chłopaka, ale teraz mam zupełnie inne zdanie. Ważne jest to, co typek ma w głowie, a nie ile ma lat. Wiadomo, że w wieku 16 lat nie będę z gościem, który ma 10 lat, albo z 30-latkiem, no ale nie miałabym problemu, gdybym była o rok starsza, lub gdyby on był starszy o 5 lat. Chociaż no jak ludzie są dorośli to wygląda to inaczej, różnica wieku nie jest tak bardzo zauważalna, więc... no :D Mam nadzieję, że rozumiecie :D

4. Twoja wymarzona randka? 

Hmmm.... Typem romantyka to ja nie jestem, no ale fajny wydawałby się spacer, a jeśli chłopakowi naprawdę na mnie zależy to powinien zabrać mnie do wesołego miasteczka! ♥ Oooo tak! Idealnie :D hehe
No liczę na jakąś kreatywność. Kino czy kolacja w super restauracji zdecydowanie odpada.

5. Który celebryta mógłby być Twoim chłopakiem? 

 Moi drodzy, jak ja bym tu zaczęła wymieniać, to czytalibyście to dwa dni :D No, ale dobra, spróbuję się ograniczyć :D

Numerem jeden jest zdecydowanie Niall Horan ♥ No ludzie, on jest idealny *-*




A inni to Zayn Malik i  Keegan Allen
Znalazłoby się ich o wiele więcej, no ale nie chcę, żeby ten post w większości był o moich celebrity crush :D

6. Co kończy związek? 

Zdrada. To jest zdecydowanie najgorsza rzecz, jaką można zrobić drugiej połówce.  Myślę, że związek rozpadnie się, kiedy zabraknie zaufania do siebie. No albo jeśli uczucie nie jest prawdziwe i minie.... Jest też opcja, że będzie to związek na odległość i mimo że uczucie nigdy się nie skończyło, mimo że dwie osoby nadal kochają się najbardziej na świecie, ta odległość wszystko zniszczy. Nie piszcie, że można do siebie jeździć, odwiedzać się, że prawdziwa miłość pokona odległość, bo czasami się tak nie da.

7. Co chłopak powinien zrobić będąc w związku? 

Beznadziejne pytanie XDD :D Wiecie co, jak będę miała chłopaka, wręczę mu księgę przepisów i obowiązków co ma robić w związku :D nie no... szczerze to nie wiem. Wystarczy, żeby był ;) Kazdy człowiek jest inny i nie można niczego mu narzucać.

8. Jaki kolor oczu i włosów preferujesz? 

Nie jestem do końca pewna, nie ma to dla mnie wielkiego znaczenia. Uwielbiam blondynów z ciemnymi oczami, ale kiedy spotkam bruneta z jasnymi oczami nie powiem, żeby spadał, bo ma ,,zły'' kolor włosów :D Według mnie to bez znaczenia ;)

9. On kupi ci prezent, co to?

Liczę na kreatywność i mam nadzieję, że to nie będą kwiaty z czekoladkami :D Chciałabym, żeby to było coś od serca, coś za zachowam sobie na długo, coś co zawsze będzie mi o nim przypominać :P

10. Ulubiony typ chłopaka?

Z poczuciem humoru, szalony, czasami trochę niegrzeczny,  żeby nie był sztywny i umiał się wygłupiać :D


Także to na tyle, mam nadzieję, że się podobało ♥ Zapraszam do komentowania. Wpadajcie na mojego snapa i insta ( znajdziecie je po lewej stronie bloga) :D

Udanego Dnia Zakochanych
Love xx Ulka

3 komentarze:

  1. Świetny tag <3

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :D
    Niall, Zayn i Keegan *_* :P

    llifeisworthliving.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag, odpowiedzi ciekawe! :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń