Szukaj

Translate

niedziela, 10 stycznia 2016

new year TAG

Heiii kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem noworocznym. Będzie  to takie podsumowanie 2015. W internecie znalazłam kilka takich tagów, więc postanowiłam pomieszać pytania. Chciałabym, abyście Wy też odpowiedzieli na te pytania na swoich blogach, kanałach na youtube, w komentarzach lub po prostu tak sami dla siebie. Dobra przechodzę to tagu, ENJOY! ;*

1. Co zrobiłaś w 2015 roku, czego nie zrobiłaś nigdy wcześniej? 

Byłam na koncercie Patryka Kumóra :D A tak to nic więcej nie przychodzi mi do głowy, no chyba, że liczy się zerwanie kontaktu z kilkoma ważnymi mi osobami...

2.Czy dotrzymałaś zeszłorocznych postanowień noworocznych i czy robisz postanowienia na ten rok? 

Z tym dotrzymaniem to tak pół na pół. Kilka postanowień udało mi się zrealizować, ale niektórych niestety nie, na szczęście mam okazję spróbować nowych wyzwań w 2016 ;) I tak, w mojej głowie jest kilka postanowień na nowy rok. Mam nadzieję, że im sprostam.

3. Co chciałabyś mieć w 2016, czego zabrakło w 2015 roku? 

Więcej szczęścia, szczerego uśmiechu... Chciałabym więcej niezapomnianych chwil spędzonych z przyjaciółmi. Więcej pewności siebie, której w pewnym momencie 2015 zabrakło. Więcej odwagi, motywacji... W 2016 chciałabym powrócić do dawnej siebie. Do szalonej, uśmiechniętej Ulki z postrzelonymi marzeniami! Chciałabym więcej wiary w siebie i powiem Wam, że już pod koniec 2015, gdzieś tak w listopadzie zorientowałam się, że jestem na dobrej drodze, że moja wysoka samoocena, pewność siebie, odwaga i chęć do czynienia rzeczy niemożliwych możliwymi powraca. :D

4. Największa przeszkoda napotkana w 2015 roku?

Myślę, że to było właśnie utracenie tej wysokiej pewności siebie. To była taka blokada życiowa. Niska samoocena, kompleksy... Ludzie potrafią zniszczyć człowieka, ale na szczęście wszystko wraca do normy. Pamiętajcie, że uśmiech i pozytywne nastawienie jest kluczem do sukcesu, kluczem do szczęścia!

5. Czego nie możesz doczekać się w 2016 roku?

Nowych wyzwań! Jestem strasznie ciekawa co przyniesie ten rok.

6. Jaką wartościową lekcję dał ci ten rok?

Żeby mieć w dupie opinię innych, żeby nigdy się nie poddawać! Żeby być serio pewnym siebie i pokazać innym ludziom, że nawet jeśli upadliśmy, potrafimy się ponieść i iść dalej ♥


Love xx Ulka

8 komentarzy: