Szukaj

Translate

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Ulubieńcy grudnia! ♥

Hejoo! ♥
Tak, tak zdaję sobie sprawę z tego, że nie było mnie bardzo długo. I znowu wytłumaczenie jest to samo: szkoła. Teraz w czasie wolnym mam zamiar wszystko nadrobić. Czy sprostam zadaniu? Nie mam pojęcia, ale na pewno Wy możecie motywować mnie zostawiając komentarze i obserwując mojego bloga ;)
Przechodzimy do ulubieńców ♥


● Zestaw z Rimmel'a  
LINK 

W zestawie znajdziecie tusz do rzęs Extra Super Lash. Nie skleja rzęs, ma mocny czarny kolor, wydłuża i pogrubia. Wszystko co powinna zawierać idealna maskara. Szczoteczka nie jest sylikonowa, przez co odrobinę się zraziłam do tuszu, ale już po pierwszym nałożeniu się zakochałam ♥ 

Drugą rzeczą, jaką tam znajdziecie jest Stay Matte Puder. Jest to puder prasowany o numerze 001, czyli puder transparenty. Kosmetyk daje naturalny efekt, utrzymuje mi się cały dzień w szkole, bardzo dobrze matowi. No po prostu dobry produkt :P

● Krem do rąk CZTERY PORU ROKU 

 

Znajdziecie go w Rossmanie za niewielką cenę. O ile się nie mylę, nie kosztował więcej niż 5 zł. Super nawilża i szybko zastyga, w sensie że nie zostawia takiej kleistej warstwy. Jest wydajny, ładnie pachnie. Używam codziennie i jestem bardzo zadowolona ;) Nawilżenie utrzymuje się bardzo długo. Znajdziecie też inne wersje tego kremu, które z czasem na pewno wypróbuję

● Odżywka DOVE




Słuchajcie... Odżywki to było coś, co używałam naprawdę raz na ruski rok, albo i rzadziej, ale... W Wigilię byłam na cmentarzu, schyliłam się, żeby podpalić znicz, ale mama kupiła jakieś duże zapałki i zanim się ocknęłam na końcówkach moich włosów był dosyć duży płomień... Na szczęście jakoś szybko machnęłąm włosami i się zgasiło. Na pomniku był spory kłębuszek moich spalonych włosów. To chyba cud, że moje włosy wyglądają normalnie... Od razu poleciałam do sklepu i kupiłam odżywkę. Muszę Wam powiedzieć, że używam jej kilka dni i sprawdza się super, moje włosy są jeszcze ładniejsze niż były przed ,, spaleniem'' :D
Także polecam :D

● Herbaty smakowe

Ja jestem zawodową herbatomaniaczką, ale to, ile smakowych herbat wypiłam przez ten okres jesienno-zimowy przechodzi ludzkie pojęcie. Herbata to u mnie podstawowy napój, latem zwykła, mocna, czarna herbata, zimą i jesienią przeróżne smaki. Wierzcie mi na słowo, że wypiłam chyba każdy rodzaj herbat z Biedronki :D Nawet teraz o 23:35 piję herbatę XD
Polecam herbaty :D

● Zostań, jeśli kochasz

Czytałam książkę i oglądałam film, obecnie czytam drugą część ,, Wróć, jeśli pamiętasz''.  Jak dla mnie genialne. Książa jest napisana w taki ciekawy, specyficzny sposób, film również interesujący. Bardzo podobała mi się ta cała historia, to, że główna bohaterka była w śpiączce, a jednocześnie była świadkiem wielu rozmów, wydarzeń. Wyryczałam się czytając i oglądając to. Doba, nie będę się tu bardzo rozpisywać, bo mam zamiar napisać oddzielny post o obu częściach, ale naprawdę z całego serca polecam ;)

Także to na tyle, kometujcie post i obserwujcie bloga :)

Zapraszam na mojego instagrama i snapchata

Love xx Ulka ♥

24 komentarze:

  1. Zostań,jeśli kochasz jest wspaniałą książka :)

    Zapraszam-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kremy do rąk z firmy cztery pory roku :)
    Zapraszam do mnie – klik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zazdroszczę spalonych włosów ;) Świetni ulubieńcy.
    Bonnie Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa, spalone włosy to ciekawe przeżycie :D Dziękuję :)

      Usuń
  4. Uwielbiam kremy do rąk z serii cztery pory roku :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się nad tym zestawem z Rimmel 'a ale w koncu go nie kupiłam ^^
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostan jesli kochasz bardoz lubie! A jesli chodzi o herbaty to tez mega kocham! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajni ulubiency:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przeczytać tą książkę :)

    Zapraszam do siebie :>
    http://owocowa-dama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń