Szukaj

Translate

sobota, 5 grudnia 2015

Life is a one big adventure ♥


Dlaczego my-ludzie jesteśmy zmuszeni do podejmowania różnego rodzaju decyzji?
Dlaczego życie musi nam wszystko komplikować?
To takie trudne...


Każdy z nas pewnie już nie raz w życiu stanął przed jakimś wyborem
Zaczynając od tego czy na śniadanie zjeść kanapkę z Nutellą czy z serem, kończąc na czymś, co może mieć ogromny wpływ na całe nasze życie. 


Najgorsze jest to, kiedy... Kiedy wcale nie chcemy dokonywać żadnego wyboru, kiedy na wszystkie warianty patrzymy tak samo. Kiedy spośród tych wszystkich rzeczy, każda jest tak samo ważna.
Czasami życie bywa tak trudne, że zabija nas od środka.
Każda, nawet nasza najmniejsza decyzja ma jakiś wpływ na nasze życie.
Czy wy też czasami czujecie strach, niepewność?
Wiecie co jest dla mnie najtrudniejsze? Kiedy rozum podpowiada inaczej niż serce. Wtedy jest takie rozdarcie. Wiem, że powinnam zrobić jedno, czuję, że powinnam zrobić drugie... Ta walka między sercem a rozumem. Walka z samym sobą.
Ostatnio musiałam podjąć bardzo ważną decyzję. Niby dla innych może wydać się błaha, ale dla mnie... No słuchajcie, mam łzy w oczach jak to piszę. Musiałam zapomnieć o kimś, kto był dla mnie ważny przez bardzo długo. W pewnym momencie najważniejszy na świecie. Zapomnieć o uczuciach, jakimi darzyłam tę osobę, Zakończyć wszystko. To nie takie proste. Po raz pierwszy w moim życiu to rozum wygrał walkę z sercem. Wiem, że postąpiłam prawidłowo, rozważnie, ale też jestem pewna, że nie do końca fair z samym sobą, ze swoimi uczuciami.
Na podsumowanie powiem wam tyle, nie bójcie się podejmować decyzji, bo to i tak i tak nas nie ominie. Co najwyżej odkładacie te decyzje na później, bo życie z czasem wróci z tym samym wyborem.
Co ze mną? Mimo, że czasami są chwile, kiedy się złamię i łzy płyną strumieniami, to nie żałuję. Jestem z siebie dumna i... Czuję, że jestem szczęśliwa.

 A jak z Wami? Byliście zmuszeni do podjęcia ważnej decyzji, która miała wpływ na wasze życie? Uważacie, że ta decyzja była słuszna? Napiszcie! :*
Love, Ulka xx

* w tym poście nie chodziło o zerwanie z chłopakiem













* zdjęcia via tumblr

1 komentarz:

  1. Bardzo mądry post, ciekawy :)
    Zapraszam do mnie na KONKURS oraz do obserwacji- na pewno odwdzięczę się tym samym :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń