Szukaj

Translate

środa, 11 listopada 2015

...Gimbaza niszczy...

Hej, haj, helou! ♥
Już na wstępie bardzo, bardzo Was przepraszam, że nic nie dodawałam, ale no wiecie... szkoła :/ A kiedy miałam chwilę wolnego czasu, to po prostu nie chciało mi się pisać, a blogowanie na siłę nie ma najmniejszego sensu.
Przechodząc do rzeczy, po tytule pewnie domyślacie się, że dzisiaj ponownie ponarzekam sobie na szkołę, a mianowicie na gimnazjum.
Jeśli czytaliście poprzednie posty, wiecie, że jestem w 3 klasie. Nie macie pojęcia jak bardzo cieszę się, że już za niecały rok opuszczę tę tak bardzo znienawidzoną przeze mnie szkołę. Skąd ta moja nienawiść do gimbazy? Nie będę Wam kłamać... Czas, który spędziłam w tej szkole, to najgorszy czas w moim życiu. Zawsze byłam przekonana, że szkoła powinna pomagać w rozwijaniu pasji, w poszukiwaniu siebie, odnajdywaniu swojego miejsca na ziemi. Tyle, że... większość młodzieży nie ma na to czasu, dlaczego? Każą wstawać nam bardzo wcześnie rano. W szkole słuchać bezsensownej paplaniny, nudnych nauczycieli. Wracamy do domu dosyć późno. Zazwyczaj jesteśmy zmęczeni, bo do późnej nocy musieliśmy się uczyć, więc pewnie większość osób tak jak ja, odpoczywa po szkole, żeby mieć siły na zarywanie kolejnej nocy i tak w kółko. Ja się pytam, GDZIE DO CHOLERY CZAS NA ROZWIJANIE PASJI? Pozwólcie, że nie będę tego dalej komentować.
Kolejnym powodem, dla którego uważam, że gimnazjum niszczy, są ludzie, nasi rówieśnicy. Nigdy nie rozumiałam, dlaczego gimnazjaliści boją się być sobą. Nigdy też nie rozumiałam i nie zrozumiem, dlaczego tak ciężko jest praktycznie wszystkim gimnazjalistom zaakceptować odmienność innych. No dla mnie to jest po prostu chore. Przeraża mnie to, że każdy próbuje dostosować się do środowiska, przez co wychodzi jedno wielkie gówno, tworzone przez nudnych i monotonnych gimnazjalistów. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie :P

Przyznam Wam się, że odkąd zaczęłam chodzić do gimnazjum, zapomniałam o swoich pasjach, talentach... Zapomniałam o tym, co na prawdę kochałam robić. Nie popełniajcie tego błędu... Nie warto.

A właśnie... Miałam Wam napisać historię mojej koleżanki. Odkąd pamiętam kochała śpiewać i robiła to niesamowicie dobrze, ale oczywiście w 1 i 2 klasie gimnazjum, ani razu nie śpiewaliśmy na muzyce. Ona bardzo chciała pokazać się na jakimś apelu... no cokolwiek, ale kochana pani od muzyki, miała swoje ulubione ,, wokalistki'', które zawsze wszędzie występowały. Ostatnio na j. polski mieliśmy napisać o swoim hobby. Napisała cudowną pracę o tym, że kocha śpiewać. Polonistka pokazała to pani od muzyki, która przesłuchała koleżankę i wiecie co... Była zachwycona jej głosem, którego nikt nie mógł usłyszeć przez ostatnie 3 lata.
Jak dla mnie, to jest mega smutne, że szkoła odcina nas od naszych pasji. Czy nie powinna ich rozwijać?

Tak na podsumowanie napiszę Wam tylko tyle:
Gimnazjum to najgorszy okres w moim życiu. Nie trawię ludzi z tej szkoły, nauczycieli, atmosfery jaka tam panuje. To właśnie przez gimbazę, przestałam rozwijać moje hobby, mimo że nigdy nie wstydziłam się mówić o tym głośno. Po prostu straciłam pewien zapał i energię. Tak trochę się poddałam, ale Wy nie róbcie takiej głupoty, jaką zrobiłam ja ♥

 Love xx Ulka











zdjęcia via tumblr

9 komentarzy:

  1. Podobno gimbaza niszczy...To prawda . Ja obecnie jestem w 2 gim i jak patrze na niektóre osoby z moje otoczenia to płakać mi się chce , bo tak bardzo się zmieniły :((
    Trudno znieść ten widok, ale niestety jakoś trzeba...

    http://loanliz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam tęsknię za gimnazjum:) Najlepszy czas w życiu. W zeszłym roku skończyłam. Liceum to dopiero horror :)))
    Maja z DarkRoseberry

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam że gdy ktos jest sobą będzie taki jaki był. Nie zniszczy go żadna szkoła. Ale co fakt to fakt osoby idące do gimnazjum uważają się już za dorosłych.A tak na prawde tak nie jest. Ja rok temu skończyłam gimnazjum. Były to dobre 3 lata. Jednak uważam że technikum jest najlepszym miejscem do jakiego mogłam iść. Wspaniali ludzie. Jednak po mimo tego tęsknie trochę za znajomymi z gimnazjum bo niestety wszyscy się rozeszliśmy ;/ :)
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znac u mnie na blogu że obserwujesz ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gimbaza bardzo niszczy...
    Mają wycofać gimnazja, także inni nie będą się męczyli.
    Ja też nie lubię osób z mojej szkoły. Czekam z niecierpliwością, kiedy będę mogła z tamtą wyjść. Jeszcze 1 rok i 7 miesięcy :(
    Pozdrawiam :)
    Obs/obs ?
    http://martynaa-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chodze do gimnazjum w Norwegii i tutaj jest naprawde okej i z tego co slysze o polskich gimnazjach to mam ciarki i napewno nie chcialabym tam chodzic...

    Zapraszam na mojego bloga! <3 ------------> veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  7. no wiadomo, ze nauka na pierwszym miejscu, ale nie mozna o swoich zainteresowaniach zapomniec.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wg mnie gimnazjum jest okropnym pomysłem.. myslę, że uczniowie, którzy porzechodza z jednej szkoły do drugiej narażają się na dodatkowy stres, boją sie otworzyć i przez to sa same problemy z rówieśnikami. I zgodze się, zę trzecia klasa jest STRASZNA. teraz jestem w 1 LO i jest duzo łątwiej niż rok temu, aż dziwne, nie powinno tak być. pamiętam jak ja siedziałam całymi dniami przed lekcjami. Ale mówię ci, będzie lepiej więc po rpostu przetrwaj ten rok :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham aplikacje tumblr<3
    zapraszam na mojego bloga dopiero zaczynam ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń