Szukaj

Translate

czwartek, 15 października 2015

Żyję!

Hei, hai, helouu!
Tak, ja żyję! Przepraszam Was za tę dłuuugą nieobecność, ale zwyczajnie nie miałam czasu nawet otworzyć laptopa. A wszystko przez moją kochaną szkołę -,- Jestem w trzeciej klasie gimnazjum i nie macie pojęcia jak nas cisną. Rozumiem, że trzeba się uczyć więcej, bo egzaminy BLA BLA BLA, no ale my-uczniowie potrzebujemy trochę chwili spokoju.
Dlaczego nauczyciele nie rozumieją, że uczyć to oni mają nas w szkole, a w domu, to my możemy powtórzyć materiał i odrobić jakieś jedno zadanie w celu powtórzenia. Czaicie, że na poniedziałek muszę napisać 3 wypracowania z angola, rozwiązać 11 stron A4 zestawów konkursowych z j.polskiego, napisać recenzję na polski, plus miliardy zadań z innych przedmiotów. Zapomniałam o kartkówce z historii, ze wszystkich ważnych dat od 1 klasy gimnazjum. I tak, zgadliście, nic nie umiem. Jeeej, brawo!! Co jest śmieszne to, to, że muszę to ogarnąć w 2-3 dni, a nauczycielowi ciężko oddać 20 sprawdzianów, na sprawdzenie, których miał 2 tygodnie. No pozdrawiam :))) Ehh... dobra koniec narzekania.

Tym czasem, zabieram się za pisanie kolejnych postów, a Wam życzę udanego piątku :*
Love xx Ulka








zdjęcia via tumblr



2 komentarze: