Szukaj

Translate

piątek, 23 października 2015

Nie jesteś idealna? Ja też nie!

Witajcie!
Czy Wy też macie czasem wrażenie, że jesteście najgorszym egzemplarzem dziewczyny, jaki mógłby być? Wy też w pewnych momentach czujecie się jak gówno, pośród wszystkich idealnych dziewczyn? Chwileczkę... Idealnych? Czy aby na pewno?

Jeszcze do niedawna wstydziłam się mówić o swoich kompleksach, ale przełamałam się i wiecie, co? Dowiedziałam się, że dziewczyny z mojej klasy czy szkoły, nie są takie idealne za jakie je uważałam, a to ja, w ich oczach byłam tą dziewczyną, która nie powinna mieć kompleksów.
Mam dzisiaj dla Was Tag Moje Doskonałe Niedoskonałości, który polega na wypisaniu 3 swoich wad i 3 zalet.
Według mnie jest to wyjątkowy tak, ponieważ daje sporo do myślenia. W którymś poście pisałam Wam, że z biegiem lat, zgubiłam swoją pewność siebie, ona tak po prostu z dnia na dzień zanikała... i to dzięki rozmowom z koleżankami z klasy/szkoły czy właśnie czytaniu/oglądaniu tego tagu u innych, powróciła.
Zorientowałam się, że to, co uważałam w sobie za istny koszar, jest ludzkie i nie ja jedna na świecie zmagam się z takim czy innym problemem.
Mówią, że, jeśli nie mówimy głośno o swoich wadach, nikt ich nie zauważa. Tak, z tym, się zgodzę, bo jak pisałam wcześniej uważałam moje koleżanki za idealne i nie widziałam u nich wad, póki one same nie zaczęły o nich opowiadać, ale czy warto ukrywać swoje kompleksy? Trudno jest o tym pisać, ale gdyby, dziewczyny z youtube czy bloggerki nie otworzyły się przed nami, pewnie moja samoocena byłaby niższa niż kiedykolwiek.
To lecimy!
Na początek ZALETY

1. Oczy- uważam, że mam świetne oczy. Co prawda są niebieskie, a od zawsze chciałam mieć zielone, ale są duże i... No lubię je :P Jestem dumna z moich paczadełek :D Moim zdaniem, są na prawdę spoko. Mój największy atut

2. Talia - dopiero od niedawna zaczęłam uważać to za moją zaletę. Zawsze ciocia mi mówiła, że mam świetne wcięcie w talii, ale nie zwracałam na to uwagi. Teraz, myślę, że jest git i cieszę się, że ją mam :D XD

3. Dłonie- ciężko było mi cokolwiek wymyślić, ale spojrzałam na dłonie i mnie olśniło. Są takie delikatne i subtelne :D No, także spoko :D :P

WADY

1. Ciało - powiem tyle : gówno i nic więcej. Nie dość, że mam te kilka kilogramów za dużo ( wiem, że mogę się odchudzać, ale no... lenistwo) to jeszcze mam niesamowite rozstępy, szerokie biodra...

2. Uśmiech - często słyszę, że mam ładny uśmiech, ale mi ani trochę się nie podoba. Kilka miesięcy temu było to dla mnie taki kompleksem, że... nie uśmiechałam się, teraz, nadal uważam, że jest brzydki, ale nie ukrywam go :P

3. Sińce pod oczami - Co tu duzo pisac?  Bez korektora ani rusz. Nie znoszę ich!


Kochani! To na tyle, mam nadzieję, że się podobało i, że napiszecie chociaż jedną swoją wadę i zaletę w komentarzu, bądź zrobicie ten tag na swoich blogach.
Pamiętajcie, że mimo wszystko jesteście wyjątkowi!
Love xx Ulka












13 komentarzy:

  1. Super post! Dobrze ze znajdujesz w sobie tez zalety! <3 xxx

    Zapraszam na mojego bloga! Kazdy komentarz i nowa osoba na blogu wywoluje u mnie usmiech <3 xxx

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikt nie jest idealny chyba, że osoba wytworzona w naszej wyobraźni! :)
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie uważam siebie za ideał, ale staram sie w swoich kompleksach znaleźć jak najwiecej zalet

    Zapraszam do mnie http://sonleszaharr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/nice.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nikt nie jest idealny, każdy ma jakieś kompletksy, miewam dni, ze nic mi się we mnie nie podoba :)
    ale dobry tag, trzeba powiedzieć sobie co nam sie w sobie podoba a co nie ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nikt nie jest idealny :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma ludzi idealnych :)
    Ciekawy post
    Zapraszam na mój blog i jeśli jesteś zainteresowana wspólnym obserwowaniem to daj mi znać :)
    Pozdrawiam cieplutko! :*

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń