Szukaj

Translate

niedziela, 6 września 2015

Co u mnie...?



Heiii! Dosyć długo mnie tu nie było, a to wszystko przez szkołę. Za nami zaledwie tydzień nauki, a ja już odliczam do następnych wakacji.



Was w szkole też tak nauczyciele cisną od samego początku? Ja jestem w 3 klasie gimnazjum, więc jedyny temat poruszany na lekcjach organizacyjnych to egzaminy. No ludzie!
Na ten tydzień mam już zapowiedziane dwa sprawdziany - z historii i chemii i kartkówkę z historii. Super nie?
Pierwsze dni szkoły zleciały mi jakoś szybko, ale jestem już tak zmęczona, że nie macie pojęcia.
Ogólnie to dzisiaj w mojej gminnej miejscowości ( tak to się mówi? XDD ) odbyła się rekonstrukcja II wojny światowej, a ja jestem harcerką i zostałam wybrana do sztandaru. Wiecie jakie to mega uczucie stać tuż przy żołnierzach Wojska Polskiego. Takie wyróżnienie :D Poczułam się jak ktoś ważny, a przecież byłam tak tylko jako zwykły harcerz. Co jak co, ale jestem z siebie dumna :D
Piszcie jak Wam minął pierwszy tydzień szkoły.


Love xx Ulka

  







czarna bluza - new yorker
jeansowa kurtka - zara
spodnie - CA

2 komentarze: