Szukaj

Translate

środa, 23 września 2015

,,Bądź sobą, każdy inny jest zajęty''



Heii! Czemu tak wiele osób boi się pokazać prawdziwego siebie. Czemu tak bardzo ważna jest opinia innych. Dla mnie to jest głupie, no bo ejj! Każdy z nas jest inny i to jest  wyjątkowe. Gdyby wszyscy byli tacy sami, świat byłby nudny.
Pamiętajcie, że choćby nie wiem co się stało, pozostańcie sobą. Z jednej strony to jest takie proste i błahe, ale z drugiej trudne i bardzo ważne w dzisiejszych czasach. Nigdy nie rozumiałam osób, które tak chamsko kopiują innych. No okej- brać wzór z kogoś, mieć idola, na którym się wzorujemy. Idola, którym może być sława osoba, rodzice, ciocia, wujek, koleżanka z klasy czy chłopak ze szkoły, z którym nawet nie rozmawialiśmy. Ktokolwiek.
 O! A jeszcze gorsze jest upodobnianie się do towarzystwa. No błaaagam. Możecie mi nie wierzyć, ale przysięgam, że większa część osób z mojej szkoły zachowuje się tak samo. Ubiera sie bardzo podobnie... To jest takie... dziwne...?

Jeśli chodzi o mnie to czy zawsze byłam sobą? Myślę, że tak, chociaż... W podstawówce tak na maxa eksperymentowałam ze swoim stylem ubierania. W jednym miesiącu byłam różową księżniczką, w drugim mroczną motocyklistką ( bez motocykla :D), następnie  hipiską, skejterką. I to wszystko było w 5 klasie. Ale to tylko ubrania. Charakterek pozostał ten sam.

Wszystko zaczęło się mieszać w 6 klasie. Założyłam aska i... No wiecie, hejty o to, że jestem Directioner, że powinnam zachowywać się doroślej, że jestem dziwna. I tak aż do końca 1 klasy  gimnazjum. Na początku to po mnie spływało, ale z czasem coś we mnie pękło. Wiedziałam, że muszę pozostać sobą, ale wtedy już nie potrafiłam. Nikogo nie udawałam tylko przy przyjaciołach, którzy nie są ze mną w szkole. W 2 klasie gimnazjum było lepiej, wróciła dawna Ulka, ale to nie było to, co kiedyś.
A teraz?
Teraz się odrodziłam  (normalnie jak Lord Voldemort). Jestem tą złośliwą, pewną siebie dziewczyną, która uwielbia ryzyko i adrenalinę, ciągle się uśmiecha i kocha przygody. Zgubiłam siebie, ale z czasem odnalazłam. Jestem szczęśliwa, bo nie robię niczego wbrew sobie.
I teraz piszę Wam prosto z serducha : 
Bądźcie sobą, nie pozwólcie, żeby Wasza osobowość gdzieś się zgubiła. Nie bójcie się pokazywać prawdziwych siebie. Jesteście wyjątkowi i nie pozwólcie, żeby wasza wyjątkowość zniknęła w cieniu innych osób.

Mój idol powiedział : ,, Bądż sobą, każdy inny jest zajęty'' i tych słów się trzymajmy.

Love xx Ulka


Btw:  Jak tam Wasze zdrówko? Mnie jak co roku musiała spotkać choroba i tak leżę od kilku dni w domu. Nie żebym narzekała, ale zaczyna mi się nudzić :D Tak w ogóle to nie wiem czy wiecie, ale jestem Directioner i przeżyłam kolejny zawał w tym roku. A dlaczego? A no, przeglądałam sobie wczoraj w spokoju instagram  i patrzę, kurde nowa płyta chłopców - Super!  Jadę dalej - nowa piosenka. What the faqqq? Przesłuchałam ją tak około dziesięć milionów razy i stwierdzam, że jest asgafgdcashgd!!! ♥ CUDOWNAA ♥ ♥ Polecam wszystkim.

Love xx Ulka

4 komentarze: