Szukaj

Translate

środa, 19 sierpnia 2015

I wanna be forever young




,, Zachowujesz się jak dziecko! '' ,, Ile ty masz lat? '' ,, Nie jesteś na to za duża? '' Najbardziej irytujące słowa jakie słyszałam. Czy w tych czasach nie można po prostu być sobą, cieszyć się życiem bez złośliwych komentarzy innych?

Czemu ludzie nie mogą zrozumieć, że wiek to tylko liczba?
Chciałabym wrócić do czasów dzieciństwa, bo wtedy liczyła się tylko zabawa. Śmiech bez żadnego powodu i nikt nie zapytał się co stało, że jestem taka szczęśliwa.  Nikt nie zwracał uwagi na opinię innych. Gra w klasy, państwa miasta, wojnę. Dwa warkoczyki na głowie. Ale czy to wszystko musi się kiedyś skończyć?




Jestem Ulka, mam 15 lat. Ludzie uważają, że w moim wieku powinno się być poważnym, myśleć o dorosłym życiu, siedzieć całe dnie przy książkach... No wiecie.
Nie macie pojęcia jak mnie to irytuje. Czemu nie mogę wyjść z domu w warkoczykach? Bo zaraz zostanę obsypana hejtami. Dlaczego nie mogę publicznie śmiać się do łez? Bo pojawią się pytania co brałam. A co jak spytam czy zagramy na boisku w państwa-miasta? Usłyszę od znajomych, że ludzie będą się śmiali. POWAŻNIE??
A co złego jest w tym, że piętnastolatka zrobi sobie zmywalny tatuaż z motylkiem na ręku? Ja usłyszałam od ośmioletniej siostry taki komentarz : ,, Tylko nigdzie z tym nie wychodź, bo mi wstyd przyniesiesz''.
No ludzie wyluzujcie trochę! Każdy ma w sobie dziecko. Nie bójmy się czasami tak po prostu wrócić do przeszłości. Czasami warto usiąść na murku i wypić tanią oranżadę ze znajomymi, zamiast iść i nachlać się do nieprzytomności. Albo wyjść i wyrzucić wszystkie ograniczenia. Tak po prostu... Kupić różowy balonik, watę cukrową i skakać po chodniku nie zważając na to, co ktoś tam o tobie pomyśli. Cudowne uczucie...


Teraz pewnie myślicie jaka to ze mnie rozkapryszona gówniara. Nie, nie chodzi o to, żeby całkowicie zapomnieć o świecie, w którym żyjemy, ale no życie mamy jedno i nie sztuką jest cały czas myśleć o przyszłości, albo użalać się nad teraźniejszością. Fajnie tak czasami wrócić do przeszłości.

Love U. xx





Taki bardzo chaotyczny post, ale musiałam wyrzucić z siebie kilka myśli. Pozdrawiam






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz