Szukaj

Translate

sobota, 29 sierpnia 2015

♦ Internet friends ♦



Znajomi z internetu. Oszuści? Pedofile? Niezupełnie! Prawdziwi przyjaciele!! Przyjaciele, którzy znaczą wiele.

Jeśli chodzi o mnie, mam wielu znajomych, których poznałam przez internet i są oni z różnych stron Polski. W taki sposób poznałam moją przyjaciółkę, która jest jedną z najważniejszych osób w moim życiu. Ufam jej jak nikomu innemu, poważnie. Zawsze mnie wysłucha, pomoże mi. Razem płaczemy, razem się śmiejemy, razem dorastamy. Nieważne są kilometry, ważne, że zawsze będziemy razem. Zawsze. Jakiś głupi dystans nas nie rozdzieli. Wiem, że jeśli zadzwonię zaryczana o 3 w nocy, ona odbierze i mnie wysłucha. W takiej sytuacji kilometry nie istnieją... Liczy się więź między nami. Więź, której nic nie zdoła zniszczyć.
Ogólnie to ostatnio też taki jeden ziomek się do mnie przyczepił ( pozdrawiam, wiem, że to czytasz) i odczepić się nie może :D Muszę przyznać, że na początku był ooookkroopnie irytujący, chwilami myślałam, że go zamorduję. Poza tym no kurde, nie znam kolesia, a on mój numer od razu chce. No pedofil jak nic, ale już tam dałam mu szansę i na razie jakoś żyję. Nie no oczywiście, żartuję i nie traktujcie ostatnich kilku zdań poważnie. Fajny z niego chłopak i jakoś da się z nim pisać :P
Dobra ten post jest bez sensu i taki z dupy wzięty, ale obiecałam koledze, o którym wspominam wyżej, więc musiałam napisać. Tak wiem, że jest 1:30 w nocy :D
Ogólnie chciała wam napisać, że nie warto się zamykać na internetowe znajomości. Tam, gdzieś za monitorem siedzą osoby takie jak my, w podobnym wieku, z podobnymi problemami, podobnym hobby. Nie każdy czeka na to, żeby nas zamordować,  no ale mimo wszytko czasami trzeba uważać.
Okeeej, to ja się z wami żegnam. Piszcie w komentarzach co Wy myślicie o poznawaniu ludzi przez internet?

Love xx Ulka

12 komentarzy:

  1. Nie mam takiej znajomości, ale myślę, że to super sprawa ;)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam taka znajomość niestety nie trwała ona zbyd długo :/

    patyskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. JA MAM DWIE INTERNETOWE PRZYJACIOLKI I Z JEDNA JUZ UDALO MI SIE SPOTKAC! <3

    KOCHANI ZAPRASZAM NA NOWY POST! JESLI SIE SPODOBA TO SKOMENTUJCIE I OBSERWUJCIE BLOGA <3 BUZIAAK
    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rok temu poznałam chłopaka przez gre internetową, jednak w te wakacje udało nam się w końcu spotkać. Aktualnie jesteśmy szczęśliwą parą, dzieli nas 350km ;)

    Pozdrawiam
    ☕ Czarna Kawaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również mam paru znajomych poznanych przez internet z którymi już się spotkałam :)) Dla mnie to nic złego poznawać ludzi przez internet jednak trzeba uważać, bo czasami można natrafić na niewłaściwe osoby.

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. przezylam juz z milion takich znajomosci:) jednak trzeba pamietac o tych realnych bo bardzo łatwo je zaniedbać

    http://za0biektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam dwie internetowe przyjaciółki, ale myślę że to nie dla mnie, bo odległość nie działa na mnie dobrze:/
    mogłabym liczyć na wejście w linki (back to school tag), u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Internetowa przyjaźń jest naprawdę czyms niesamowitym :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że jest to część doświadczenia, bo ja miałam maseeeee oszustów na fb. Wystarczyło że z kim pogadam chwile i od razu zaczynają pisać jakieś posty na mojej tablicy albo ustawiać profil w związku...

    Zapraszam do mnie! ♥
    majka-majkaa-blogger.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak daj znać w komentarzu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham moje internetowe przyjaciółki! chcę się spotkać jeszcze z kilkoma z nich ^^ <3
    Pozdrawiam ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam mieszane doświadczenia z ludźmi poznanymi w internecie...
    Ale jak się komuś udało to fajnie :).
    www.aleksandraczaja.blogspot.com- zapraszam , mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post *-*
    Pozdrawiam :*
    Nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń