Szukaj

Translate

czwartek, 27 sierpnia 2015

Bye Holidays!

Dam, dam, dam... Zaledwie za kilka dni skończy się mój ulubiony okres w roku - wakacje! ♥ Trzeba będzie upchać daleko w szafie wszystkie topy i  krótkie spodenki. WHY? Czemu wakacje nie mogą trwać wiecznie?
Wy też macie tak, że kiedy zaczyna się rok szkolny, tracicie zapał i chęć do czegokolwiek?
W moim odczuciu wakacje jest to jedyny czas, kiedy mogę spełniać swoje marzenia. Być naprawdę sobą i żyć tak, jak mi się podoba! ♥

Na przykład w tym roku pierwsza połowa wakacji była lepsza niż kiedykolwiek. Wypady ze znajomymi, ogniska, imprezy, zarwane nocki z przyjaciółmi, a co najważniejsze spotkałam jednego z moich ulubionych polskich artystów, czyli Patryka Kumóra ♥ Nie macie pojęcia jak bardzo szczęśliwa wtedy byłam! A co najciekawsze, stało się to totalnie niespodziewanie. Byłam wtedy u mojej cioci, w miejscowości niedaleko Gdyni. Do tej cioci przyszła sąsiadka i wyciągnęły mnie i siostrę na jakiś jarmark kaszubski. Pewnie domyślacie się jak zareagowałyśmy... ,, Nie będziemy chodzić po mieście z 60-letnimi kobietami'' - mówimy, ale poszłyśmy, zresztą i tak nie miałyśmy co robić. Kiedy zbliżałyśmy się do placu, usłyszałam dobrze znaną mi piosenkę. Od razu takie mocniejsze bicie serducha, no ogarniacie :D Po kilku minutach następuje ten moment... Widzę scenę, a na niej Patryk i jego zespół! ♥ Było niewiele osób, stałam w pierwszym rzędzie. Nie mogę zapomnieć momentu, kiedy śpiewał mi prosto w oczy. To takie asadafafs ♥ Po koncercie można było zrobić z nim zdjęcie, autograf czy coś tam. Oczywiście nie miałam żadnej kartki, długopisu nic, no jedynie telefon, w którym zostało 5% baterii. Cudownie prawda? Kolejka była dosyć spora, ale cieszyłam się, bo nadchodził mój czas. Jeszcze jedna osoba i ja. Idealnie? Nie tym razem. Został mi 1% baterii, a ochroniarz tak po prostu kazał Patrykowi iść. Cudownie... Prosiłam tego ochroniarza z milion razy, ale na marne. Oczywiście nie poddałam się i nadal czekałam z nadzieją, że uda mi się cokolwiek zrobić. Tak się złożyło, że Patryk ( z ochroniarzem)  szedł do busa, a ja prawie z załzawionymi oczami : ,, Patryk no proszę, jedno zdjęcie''. Udało się! Olał ochroniarza i podszedł do mnie. Zatrzymał się na to jedno zdjęcie. Padła mi bateria... Siostra miała 3% i zrobiłam to zdjęcie :D Dziękuję jej za to bardzo mocno, Patrykowi też, że pomimo zmęczenia zatrzymał się dla mnie. ♥ To się nazywa mieć szczęście. Nadal czuję niesamowite emocje, kiedy przypominam sobie o tym. Jego muzyka na żywo jest jeszcze bardziej idealna.
Życzę Wam, żebyście kiedykolwiek poczuli się tak jak ja w tamtym momencie ♥ :*
Niestety końcówka moich wakacji nie jest tak ciekawa. Oddalamy się od siebie z przyjaciółką, okropne relacje z przyjacielem... Nie rozumiem co się dzieje, kiedyś byliśmy nierozłączni. Teraz została tylko nadzieja, że jakoś się to wszystko ułoży...
No cóż, życzę Wam, żebyście ostatnie dni przed szkołą spędzili jak najlepiej możecie i oczywiście nie zapominajcie o obowiązkowym uśmiechu! ♥
Piszcie sytuacje, jakie was spotkały w te wakacje :* :D
Love xx Ulka




19 komentarzy:

  1. Post jest bardzo ciekawy, a blog śliczny. Zostaję na stałe i czekam na
    kolejny post! :)

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwowania:
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Na pewno zajrzę do ciebie :)

      Usuń
  2. Ciekawy Blog i post! :) Świetne zdjęcia ♥
    Czy mogłabys poklikac w linki w poscie poniżej? Byłaym baardzo wdzięczna! Dziekuję!♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/2015/08/my-wishlist-from-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia, wakacje są za krótkie :(

    zapraszam do siebie, może Ci się spodoba?:*
    mój blog- [klik]♥

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie też wakacje bardzo szybko minęły :/
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie piszesz;)
    nataszablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę spotkania idola :o
    też chciałabym żeby wakacje trwały wiecznie.. tyle wolnego czasu.. w każdym razie na nowy rok szkolny troszeczkę się cieszę :D
    pozdrawiam
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, że ja też się trochę cieszę, mimo że teraz w 3 gim czeka mnie sporo nauki, czuję, ze będzie to niezapomniany rok :P

      Usuń
  8. Super że go widziałaś :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. To fajnie że nie siedziałaś w domu przez wakacje :)

    blog-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń