Szukaj

Translate

poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Anoreksja? Nie dziękuję



Heiii! ♥
Dzisiaj oglądając pewien filmik na youtube zauważyłam komentarz : ,, Jak ja chciałabym mieć anoreksję". No poważnie?? Ciekawe było to, że napisała go bardzo młoda osoba ( myślę tak po jej prof xd ). I od razu w mojej głowie wiele myśli o tym, co się dzieje z tym światem... Dziewczyny w moim wieku, a nawet młodsze obrały sobie za ideał kościste ciało chorych dziewczyn. Dlaczego?
A dlatego, że tumblr jest pełen zdjęć anorektyczek. Czy tylko mi kompletnie się to nie podoba? No i ejjj! Te laski są chore. Anoreksja to poważna choroba, a dla dzisiejszych nastolatek jakaś nowa moda.
Według mnie dziewczyna powinna wyglądać sexownie :P No jak na kobietę przystało kawałek tyłka, cycka i git.
A tak poważniej to oczywiste, że nie każda z nas ma jakieś wymarzone ciało. Ja na przykład mam za grube dupsko, ale nie mam z tego powodu kompleksów. Jak będzie mi moja waga bardzo przeszkadzała,  zacznę ćwiczyć, przejdę na dietę itp. Na razie nie czuję takiej potrzeby. Wiem, że bardzo daleko mi do moim zdaniem idealnej figury Seleny albo Rihanny, ale nie muszę taka być. Pogoń za ideałem nie jest w moim stylu. Akceptuję siebie, wam też to polecam...
I coś co denerwuje mnie najbardziej. Przestańcie narzekać, że jesteście za grube, że nikt was nie zechce, jeśli macie 60 kg przy wzroście 170 cm... Nie macie pojęcia jakie to jest denerwujące... Laski przejrzyjcie na oczy!
Ogólnie nie polecam płakania z powodu swojej figury. Nad ciałem można pracować. Jeśli widzicie, że macie problem z nadwagą, nie popełniajcie największego błędu jakim jest zamknięcie się w pokoju, płakanie, użalanie się nad sobą i głodowanie się. NIE. Idźcie do dietetyka, albo wyszukajcie w necie przepisy na zdrowe jedzenie i zacznijcie ćwiczyć. Ciężką pracą osiągniecie swój cel.  Zyskacie dobre ciało, a nie paskudną chorobę jaką jest anoreksja.


Popatrzcie na zdjęcia i zastanówcie się czy figura anorektyczki jest naprawdę ładniejsza od figur dziewczyn poniżej? Czy chciałybyście być poważnie chore, aby osiągnąć figurę dziewczyn z tumblra? 










Albo czy figura Meghan jest zła? Nie. Nie wiem jak wy, ale ja jestem za tym, że nie każdy musi być idealny jak dziewczyny na zdjęciach wyżej. Każdy jest inny, wyjątkowy i to jest najlepsze. Prawda?
 Love xx Ulka




Pamiętajcie, żeby nie przesadzić z samoakceptacją, bo otyłość to też choroba.... Ale przecież da się ją pokonać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz